جمعه ۲۸ اردیبهشت ۰۳

چوب ترموود فنلاندي

۲۸ بازديد

چوب ترموود فنلاندي يكي از چوب‌هاي بسيار با كيفيت و مرغوب از نوع ترمو وود است كه به دليل زيبايي بي‌نظير، كيفيت فوق‌العاده، مقاومت بسيار بالا توانسته جايگاه ويژه‌اي را به خود اختصاص دهد. چوب ترموود فنلاندي، چوبي مي‌باشد كه از چوب بهترين و مرغوب‌ترين درختان كاج موجود در فنلاند تهيه و توليد مي‌شود.

كشور فنلاند به دليل شرايط آب و هوايي كه دارد منبع غني از درختان كاج و صنوبر مي‌باشد به همين دليل چوب ترموود فنلاندي يكي از چوب‌هاي ترمو وود معروف و مشهور مي‌باشد كه علاوه بر كيفيت بي‌نظير داراي رنگ‌هاي فوق‌العاده زيبا و منحصر به فردي است.

ترمووود فنلاندي

ترمووود فنلاندي

ويژگي هاي چوب ترموود فنلاندي:

چوب ترمو وود فنلاندي يكي از چوب‌هاي بسيار با كيفيت و مرغوب است كه از چوب درخت‌هاي گردو و صنوبر فنلاند استفاده شده است. از ويژگي‌هاي اين نوع چوب مي‌توان به موارد زير اشاره كرد:

  • عايق و يا نارسانا
  • مقاومت بسيار بالا با هر نوع شرايط آب و هوايي
  • عدم تغيير ابعاد بر اساس انبساط و انقباض
  • رنگ‌پذيري 
  • طبيعي بودن حالت ظاهري

نكاتي در مورد چوب ترموود فنلاندي:

استفاده و يا اجراي اين فرآيند و روش تنها براي شركت‌هايي امكان‌پذير است كه داراي مجوز رسمي بوده و همچنين جز عضو انجمن بين‌المللي ترموود به حساب مي‌آيند. ترموود فنلاندي نوعي برند تجاري است كه كيفيت نهايي محصول را مشخص مي‌كند. مجهز بودن برند و يا نام تجاري چوب‌هاي ترمو وود فنلاندي باعث مي‌شود تا مصرف كننده با اطمينان كامل نسبت به خريد خود اقدام كند.

ترموود فنلاندي

ترموود فنلاندي

قيمت چوب هاي ترموود فنلاندي:

يكي از سوال‌هايي كه ذهن مصرف‌كننده و يا خريداران را درگير كرده اين است كه قيمت اين نوع چوب چقدر است؟ در پاسخ به اين سوال بايد گفت قيمت ترموود فنلاندي نسبت به نمونه هاي ديگر چوب ترمو وود گران‌تر هستند و با توجه به كيفيت، مقاومت، زيبايي و موارد ديگر بسيار مناسب خواهد بود.

كاربرد چوب هاي ترموود فنلاندي:

از اين نوع چوب ترمو مي‌توان براي ساخت انواع پله‌هاي چوبي، نماي داخلي ساختمان‌ها و تزئينات داخلي ساختمان مانند كف پوش، كابينت، نرده‌هاي داخلي چوبي، دكور توكار، و غيره استفاده نمود. هم‌چنين اين نوع چوب‌ها در ساخت انواع آلاچيق، ساخت انواع وسايل چوبي و اشياء تزئيناتي چوبي مانند مجسمه، گلدان، قاب عكس، ساخت انواع درب و پنجره، اجراي نماي بيروني ساختمان‌ها و موارد ديگر كاربرد دارند.

 

چرا آينه و شمعدان برنزي انتخاب كنيم؟

۳۰ بازديد

چرا آينه و شمعدان برنزي انتخاب كنيم؟

از گذشته تا امروز ، آينه شمعدان برنزي در بين خانم ها از محبوبيت زيادي برخوردار بوده اند و تازه عروس ها اغلب براي آينه شمعدان هاي خود از آينه شمعدان هاي برنزي استفاده مي كردند. البته اين آينه شمعدان هاي برنزي امروزه به شدت طرفداران خاص خود را در بين خانم ها دارند. با اين وجود عده اي نيز هستند كه به دليل آنكه مزيت آينه شمعدان هاي برنزي را نمي دانند، رغبت كمتري نسبت به اين نوع آينه و شمعدان هاي برنزي دارند. فروشگاه برنز نوين عرضه كننده انواع آينه و شمعدان برنزي براي اكثر افراد و بخصوص براي زوج هاي جوان مي باشد. آينه و شمعدان برنزي براي عروس و داماد يكي از ضروريات و نيازهاي منزل عروس و داماد مي باشد. آينه و شمعدان برنزي مزيت هاي بي شماري دارد و در اين مطلب سعي مي كنيم چند مدل از مزيت هاي اين نوع آينه شمعدان هاي برنزي را ذكر نماييم.

 

x3_ls2j.jpg

 

ويژگي هاي آينه كنسول برنز : 

1.                   دوام و ماندگاري بالا: اگر به دنبال آينه كنسولي هستيد كه دوام بالايي داشته باشد، آينه كنسول برنز را به شما پيشنهاد مي كنيم. امكان دارد شما از اين جنس آينه خسته شويد اما اين آينه و شمعدان دور انداختني نيست. اگر زياد دكوراسيون منزل را عوض مي كنيد و يا اسباب كشي مي كنيد، آينه شمعدان برنزي در تمام اين فرآيند ها سالم مانده و آسيب نمي بيند.

2.                   ثبات رنگ: هيچ كس نمي خواهد رنگ آينه و شمعدان برنزي كه خريداري كرده است پس از مدتي تغيير كند و آينه و شمعدان را از ريخت و قيافه بياندازد. همه دوست دارند كه آينه و شمعدان برنزي كه خريداري مي كنند مانند روز اول درخشان و خوش رنگ باقي بماند. آينه و شمعدان برنزي رنگ آنتيك همواره رنگ خود را ثابت نگه مي دارد و به مرور زمان دچار تغيير رنگ نمي شود.

3.                   سرمايه با ارزش بودن: برنز جزو فلزات ارزشمند به حساب مي آيد و با گذشت زمان هرگز از قيمت آن كاسته نمي شود. آينه و شمعدان برنزي نيز از اين قاعده مستثني نيست و مانند فلز برنز همواره ارزش قيمتي بالايي دارد. همين باعث مي شود كه آينه و شمعدان برنزي مانند يك سرمايه همواره در منزل شما باشد. اگر زماني نياز شد كه آينه و شمعدان برنزي را به فروش برسانيد، مي توانيد آن را با قيمت روز و به ارزش بالا معامله نماييد.

4.                   وزن سنگين: چگالي آلياژ برنز بالاست و مانند آلومينيوم سبك نمي باشد. اين خاصيت سنگين بودن باعث مي شود كه آينه و شمعدان برنزي به راحتي تكان نخورد و با كوچكترين ضربه از جاي خود جا به جا نشود. همچنين اين وزن سنگين آينه و شمعدان برنزي، مفهوم ارزشمندي و لوكس بودن را القا مي كند.

5.                   شكيل بودن: ظاهر آينه و شمعدان برنزي فضاي شيك و زيبايي را به دكوراسيون منزل شما مي دهد. اين شيك بودن باعث مي شود كه آينه و شمعدان برنزي خود را با ساير وسايل تزئيني دكوري وفق دهد و تركيب زيبايي را براي دكوراسيون منزل شما به وجود آورد

6.                   قيمت مناسب نسب به ديگر آينه و شمعدان ها: آينه و شمعدان برنزي نسبت به آينه و شمعدان نقره كه قيمت بسيار بالايي دارد، داراي قيمت مناسبي مي باشد. همچنين در برابر آينه و شمعدان هاي ديگر نيز با ارزش تر محسوب مي شود. آينه و شمعدان برنزي براي آنها كه توان خريد آينه و شمعدان نقره را ندارند و به دنبال آينه و شمعدان با ارزشي هستند، داراي قيمت مناسبي مي باشد. مكان هاي زيادي براي عرضه آينه و شمعدان برنزي وجود دارد. اگر شما به دنبال قيمت مناسب هستيد، مي توانيد آينه و شمعدان برنزي مناسب خود را با قيمت مناسب از فروشگاه برنز نوين تهيه نماييد.

7.                   تنوع بالا: آينه و شمعدان برنزي حاصل كار دست هنرمندان ايراني مي باشد. هر هنرمند با توجه به ذوق و سليقه اي كه دارد آينه و شمعدان برنزي منحصر به فرد خود را طراحي و توليد مي نمايد. از اين رو تنوع در آينه و شمعدان برنزي بسيار بالا مي باشد. تنوع بالاي آينه و شمعدان برنزي مي تواند سليقه اكثر افراد را نسبت به آينه و شمعدان پوشش دهد. فروشگاه برنز نوين نيز عرضه كننده زيباترين آينه و شمعدان هاي برنزي در تنوع بسيار زياد مي باشد.

8.                   ايمن براي كودكان: آينه و شمعدان برنزي داراي وزن سنگيني هستند و به راحتي تكان نمي خورند. اگر با اين وجود فكر مي كنيد كه كودكان شما قادر به انداختن آينه و شمعدان برنزي هستند. پيشنهاد ما به شما آينه و شمعدان برنزي ديواري مي باشد. برخي از آينه و شمعدان هاي برنزي به صورت ديواري هستند. شما مي توانيد اين نوع آينه و شمعدان ها را با ارتفاع نسبت به زمين بر روي ديوار نصب نماييد. اگر آينه و شمعدان برنزي را بر روي ديوار نصب كنيد ديگر نگران آسيب ديدن كودكان نسبت به آينه و شمعدان برنزي نخواهيد بود و آنها مي توانند با خيال راحت در خانه قدم بزنند.

9.                   مقاومت در برابر ضربه: آينه و شمعدان برنزي بسيار مقاوم هستند و در مقابل ضربه هايي كه به قاب آينه و شمعدان وارد مي شود هيچ آسيبي نمي بينند. اگر مقاومت آينه و شمعدان براي شما اهميت دارد مي توانيد از آينه و شمعدان برنزي استفاده نماييد.

مكان ها و سايت هاي مختلفي براي تهيه آينه و شمعدان برنزي وجود دارد. مهمترين ترس خريداران آينه و شمعدان برنزي ، اصل بودن محصول مي باشد. چون برخي سودجويان آلياژ هاي تقلبي را به عنوان برنز به فروش مي رسانند. بهترين و مطمئن ترين روش براي خريد آينه و شمعدان برنزي اصل را مي توان خريد با ضمانت نامه اصالت دانست. فروشگاه برنز نوين كه به طور تخصصي در زمينه فروش محصولات برنجي و برنزي فعاليت مي نمايد، كليه محصولات برنزي و برنجي را با ضمانت نامه اصالت كالا به فروش مي رساند. فروشگاه برنز نوين داراي نماد اعتماد الكترونيكي مي باشد. ارسال به سراسر كشور و ضمانت سلامت ارسال در كنار قيمت مناسب محصولات باعث شده است كه خيلي ها فروشگاه برنز نوين را براي تهيه محصولات برنزي و برنجي خود انتخاب نمايند. اين مزايا باعث شده كه خيلي ها فروشگاه برنز نوين را نسبت به سايت ديجي كالا بهتر بدانند و به آن اعتماد كنند.. شما مي توانيد انواع محصولات برنجي و برنزي را با ضمانت نامه كتبي و با قيمت مناسب از فروشگاه برنز نوين تهيه نماييد. براي برقراري ارتباط با فروشگاه برنز نوين كافي در ساعات روز با شماره 09026210810 تماس حاصل فرماييد. همچينن مي توانيد به آدرس اينترنتي فروشگاه برنز نوين به نشاني https://bronzenovin.com مراجعه فرماييد.

 

بررسي ماسكهاي موجود در بازار و عملكرد آنها در مورد كرونا

۲۰ بازديد

بررسي ماسكهاي موجود در بازار و عملكرد آنها در مورد كرونا

 

با شيوع كرونا در اين مدت در هر فروشگاهي ماسك و محلول هاي ضدعفوني كننده و ساير مواردي كه مي توان به كمك آن ها خطر ابتلا را كاهش داد به راحتي پيدا مي شوند. اما آيا همه اين محصولات از كيفيت لازم برخوردار هستند و مي توان به آن ها اعتماد كرد؟ قطعا در اين بين ماسك هايي بي كيفيت و يا با ساختاري كه براي كرونا فيلتر كنندگي ندارند هم پيدا مي شوند. پس چطور مي توانيم بهترين انتخاب را داشته باشيم. مي دانيم كه ماسكها مهم ترين ابزار ما براي كنترل ابتلا هستند. پس در خريد اين وسايل بايد دقت زيادي داشته باشيم. در اين مطلب مي خواهيم به عملكرد برخي از ماسكهايي كه در اين مدت معرفي مي شوند بپردازيم. با بررسي ساختاري آن ها خواهيم دانست كداميك ويژگي هاي لازم براي محافظت از ما را دارند و كداميك ندارند.

 

يكي از ماسكهاي متداول كه از همان ابتداي كرونا معرفي شده است سه لايه اي ها هستند. همين ماسكهاي ساده و يكبار مصرفي كه پزشكان نيز در حين كارشان از آن ها استفاده مي كنند. ماسك هاي سبكي كه از دو لايه اسپان باند و يك لايه ملت بلون ساخته شده اند و علي رغم سادگي شان مي توانند خطر ابتلا به گروه وسيعي از ميكروارگانيسم ها چون كرونا و آنفولانزا را از ما دور كنند. اين ماسك ها به دليل دارا بودن لايه ملت بلوني كه كار آن پيش گيري از رد شدن ويروس است مي توانند از وارد شدن ويروس به جريان تنفسي ما پيش گيري كنند. اين ماسك ها گزينه خوبي براي حفاظت در شرايط كرونا هستند. هم ساده و راحت هستند و هم قيمت خوبي دارند. اين ماسك ها را بايد هر بار عوض كرد و از استفاده كردن مجدد ان ها پرهيز كرد. هم چنين اين ماسك ها در برابر خيس شدن و ايجاد رطوبت حساس هستند. پس اگر خيس شدند بايد آن ها را دور بيندازيم و از ماسكي تازه و نو استفاده كنيم.

 

ماسكهاي ديگري كه به تازگي هم معروف شده اند فست ها هستند. ماسكهاي فست كه اين روزها به نام ماسك سه بعدي آن ها را مي شناسيم يكي از بهترين انتخاب ها براي حفاظت در برابر ويروس كويد نوزده يا كرونا هستند. اين ماسك ها در برابر سه لايه اي ها كه پيش تر معرفي كرديم خاصيت فيلتر كنندگي بالاتري دارند. مي توان گفت احتمال ابتلا به كرونا با اين ماسك ها به صفر مي رسد و قدرت آن ها چندين برابر بيش از سه لايه اي هاي پزشكي است. دليلش هم ملت بلون هاي متعددي است كه در آن استفاده شده است. ملت بلون هاي ضخيم و گرماژ بالايي كه روي هم قرار گرفته اند و به عنوان لايه وسطي ماسك در آن قرار گرفته اند.

 

ماسك هاي جالب هم اين روزها براي كودكان طراحي و توليد شده است. اگر اين ماسك ها ساختار اسپان باند و ملت بلوني داشته باشند براي بچه ها گزينه خوبي هستند. براي بچه هاي بالاي دو سال مي توان از اين ماسكها استفاده كرد و زير اين سنين نبايد ماسك بزنند. ماسكهاي بچه گانه در مدل هاي طرح دار و ساده هستند و به دلخواه مي توان آن ها را براي كودكاني كه نمي توانند از ماسكهاي بزرگتر ها استفاده كنند خريداري كرد.

 

اما ماسك هاي پارچه اي اصلا قدرتي در برابر كرونا ندارند. اين ماسك ها گاها با پارچه هاي طرح دار زيبايي هم توليد شده اند و ممكن است براي شما جالب باشند. اما بايد بدانيد كه ماسكي كه تنها از پارچه باشد اصلا انتخاب خوبي در اين شرايط كرونايي نيست و نبايد از آن استفاده كرد.

 

ماسكهاي رنگي هم اگر لايه هاي خوبي داشته باشند و همان ساختار اسپان باند و ملت بلون داشته باشند مانعي ندارند و مي توان از آن ها هم در محيط هاي درماني و هم براي مصارف عمومي و پيش گيري از كرونا استفاده كرد. شايعه سمي و غير بهداشتي بودن لايه هاي رنگي اين ماسكها صحت ندارد. اگر اين ماسكها از لايه هاي بهداشتي رنگي و به روش اولتراسونيك پرسي ساخته شده باشند مي توان به راحتي از آن ها استفاده كرد. اگر ماسكهاي رنگي استاندارد نبودند هرگز در بيمارستان ها و جاهاي درماني مورد استفاده قرار نمي گرفتند. در محيط هايي مثل اتاق هاي جراحي گاها از اين ماسكهاي رنگي به خصوص رنگ هاي سبز و آبي استفاده مي شود.