جمعه ۲۸ اردیبهشت ۰۳

كارايي هاي حفاظ پنجره فرفورژه فلزي و ساده

۲۲ بازديد

كارايي هاي حفاظ پنجره فرفورژه فلزي و ساده

زماني كه صحبت از حفاظ پنجره فرفورژه فلزي و ساده به ميان مي آيد، عده اي در واقع در اين فكر هستند كه حفاظي آهني همانند سلول ها زندان در مقابل شيشه هاي خانه زيباي آن ها نصب خواهد شد. با توجه به اين كه در ساختمان هاي امروزه، امنيت و ايمني مقوله اي است كه حرف اول را مي زند، ميتوان گفت كه نصب حفاظ پنجره فرفورژه فلزي و ساده يكي از مهم ترين بخش هايي است كه بايد به آن دقت كنيد و بعضا مي توانيد آن ها را روي درها و برخي ديوار ها نيز نصب كنيد. زماني كه شما ميخواهيد يك خانه را اجاره كنيد و يا بخريد، بايد به امنيت و ايمني درب ها و پنجره ها توجه زيادي داشته باشيد. امنيت و ايمني يكي از مهم ترين بخش هاييست كه براي زندگي در يك ساختمان به داشتن آرامش بيشتر شما كمك خواهد كرد.

نصب حفاظ پنجره فرفورژه فلزي و ساده

با تمامي حرف هايي كه گفته شد، باز هم عده اي تصور مي كنند كه نصب حفاظ پنجره فرفورژه فلزي و ساده تنها براي درب ها و همچنين خانه هايي كاربرد خواهد داشت كه قديمي تر هستند و درب ها و پنجره هاي امروزي كه تمام هوشمند ساخته مي شوند ديگر نيازي به اين نوع حفاظ ها ندارند. لازم نيست براي شما يادآوري كنيم كه هرچقدر هم تكنولوژي رو به پيشرفت باشد راه هايي كه براي شكستن آن به وجود خواهد آمد نيز بيشتر خواهد شد. در اين حال بهترين كاري كه ميتوانيد انجام دهيد اين است كه اين تفكرات را دور بريزيد و به دنبال يك حفاظ محكم براي خانه خود باشيد.

گذاشتن حفاظ پنجره مدرن آهني چه مزيتي دارد؟

يكي از نكاتي كه بايد به آن دقت كنيد اين است كه نصب حفاظ پنجره مدرن آهني علاوه بر اينكه به شما كمك مي كند امنيت خانه و ساختمان تان بيشتر شود، باعث افزايش زيبايي نماي ساختمان شما هم خواهد شد. اينطور نيست كه تمامي نرده هايي كه شما از آنها استفاده مي كنيد تنها شكل آهني داشته باشند بلكه ميتوانيد با استفاده از انواع مختلف حفاظ پنجره مدرن آهني زيبايي را نيز براي ساختمان خود به ارمغان بياوريد. در اين حال، تنها كاري كه بايد بكنيد اين است كه نمونه هاي موجود را بررسي كنيد.

اگر شما از حفاظ پنجره مدرن آهني استفاده كنيد در واقع از ورود سارقان به محل سكونت خود جلوگيري خواهيد كرد و همچنين از قاب و شيشه پنجره خود نيز حفاظت مي كند. شايد تصور شما اين باشد كه محل سكونت و زندگي شما شرايط خاصي دارد كه نياز داريد از پنجره هاي ضد سرقت استفاده كنيد. در اين حال نصب حفاظ پنجره مدرن آهني استيل ميتواند به شما در برقراري امنيت محل زندگيتان كمك كند.

حفاظ پنجره مدرن آهني آهني

يكي از انواع حفاظ هاي پنجره، حفاظ آهني است كه مقاومت بسيار زيادي دارد و در شكل ها و اندازه هاي مختلفي توليد مي شود. اين نوع حفاظ ها اما در شرايط آب و هوايي مختلف مانند باران هاي زياد ممكن است كه رنگ و همچنين ظاهر خود را تغيير دهند. شما به همين دليل هم نيازمند هستيد كه مراقبت و توجه هميشگي نسبت به آن ها داشته باشيد.

مزاياي حفاظ پنجره آهني فرفورژه و كلاسيك

كيفيت حفاظ پنجره آهني فرفورژه و كلاسيك شايد در جد نرده هاي آهني نباشد اما ما به شما تضمين مي دهيم كه استفاده از اين نوع محصولات هم ميتواند به اندازه محصولات آهني براي شما كاربردي باشد. البته شايد تنوع محصولات آهني به مراتب بيشتر باشد. همانطور كه در بخش هاي گذشته به آن پرداختيم انواع مختلفي از نرده هاي آهني وجود دارد كه شما ميتوانيد از آن ها براي حفظ امنيت خانه خود استفاده كنيد. در اين بين حفاظ پنجره آهني فرفورژه و كلاسيك نيز براي شما همين كار را خواهد كرد و شما ميتوانيد تا حد بسيار زيادي در هزينه هاي خود صرفه جويي كنيد.

طراحي هاي حفاظ پنجره آهني فرفورژه و كلاسيك چگونه است؟

نكته اي كه در اين بخش مي خواهيم به شما بگوييم اين است كه عده بسياري معمولا به جاي اينكه از نرده فرفورژه استفاده كنند به دنبال استفاده از نرده هاي آهني هستند. ميتوان گفت كه برخي از اين افراد اينطور بيان مي كنند كه نرده فرفورژه داراي تنوع بيشتري نسبت به نرده هاي معمولي است.

براي مشاوره با كارشناسان حفاظ سازه در تماس باشيد

 

منبع : خبرگزاري آفتاب

 

https://www.gatesofantares.com/activity/p/947011/

https://myspace.com/cozejexo/post/activity_profile_50315114_9d55b38c83c94e2f87c140adea6acea1/comments

http://drpetepublishing.com/activity/p/726119/

https://www.pearltrees.com/nademkhan22#item380263919

https://cinecrowd.com/en/node/1114?page=73#comment-447930

http://beta.lekhafoods.com/speciality/pizza/tuscana-pizza-margherita.aspx

http://www.unionbaygroup.com/blog/union-bay-group-blog/post/amazon-creates-online-showcase-for-kickstarter-crowdfunded-products

http://www.clubwww1.com/dating/member/blog_post_view.php?postId=37

https://mozaikv3.cc.itu.edu.tr/haberler/2018/05/04/hatice-غير مجاز مي باشدe-hocamizin-i-nsan-robot-etkilesimi-konusundaki-tedx-konusmasi

http://archives.lametropole.com/article/bouffe/vins/des-bordeaux-de-r%C3%AAve

همه چيز درباره كرونا و آسانسور

۱۸ بازديد

به نظر شما كرونا از طريق آسانسور مي تواند انتقال پيدا كند؟ با آسانسور مانا  https://asansormana.com/   همراه باشيد تا اين نكته را بررسي كنيم.

يك پزشك عمومي گفت: بسته به نوع آسانسور، ريسك ابتلا به كرونا از طريق استفاده از آسانسور متفاوت است. طبق تحقيقات، اگر درهاي آسانسور به صورت مداوم باز و بسته شود، ويروس كرونا دو تا چهار دقيقه در فضاي داخل آن باقي مي ماند اما اگر به صورت مداوم بسته باشد، ?? تا ?? دقيقه زمان براي خروج اين ويروس از محيط داخل آسانسور نياز است.

طبق تحقيقات و گزارش آسانسور مانا اگر فرد مبتلا به ويروس كرونا از آسانسوري استفاده كند كه در هاي آن به صورت مداوم بسته باشد، ?? دقيقه زمان براي خروج ويروس كرونا از محيط داخل آسانسور نياز است.

يك پرشك در ادامه به تناقض ايجاد شده از سمت سازمان بهداشت جهاني (WHO) و مركز كنترل و پيشگيري از بيماري ها (CDC) در آمريكا اشاره كرد و گفت: به گفته سازمان بهداشت جهاني، انتقال ويروس از طريق مواد غذايي بسيار كم است اما پس از آن مركز كنترل و پيشگيري از بيماري ها (CDC)، امكان انتقال كرونا از طريق رستوران ها و موادغذايي را بسيار زياد دانست و انتشار اين دو مطلب متناقض از سمت دو مرجع بزرگ علمي، بلاتكليفي براي مردم ايجاد كرد.

او با بيان اينكه تاكنون هيچ شواهدي مبني بر انتقال ويروس كرونا از طريق غذا، ميوه يا سبزيجات گزارش نشده است، افزود: به منظور ضدعفوني ميوه ها و سبزيجات بايد مطابق قبل عمل كرد و قبل از ضدعفوني حتما دستان خود را بشوييم و شست وشو را با آب پاكيزه انجام دهيم.

وي اضافه كرد: طبق گفته سازمان بهداشت جهاني، ويروس كرونا براي زنده ماندن به يك محيط زنده (سلول) نيازمند است و براي مدت طولاني روي سطح نمي تواند زنده بماند، پس نيازي به ضدعفوني موادغذايي بسته بندي شده نيست و فقط كافي است پس از باز كردن بسته بندي، دستان خود را با آب و صابون بشوييم.

وي با بيان اينكه حضور و صرف غذا در رستوران ها به علت پايين آوردن ماسك و عدم رعايت فاصله اجتماعي خطر ابتلا به كرونا را افزايش مي دهد، تصريح كرد: طبق مطالعات مركز كنترل و پيشگيري بيماري ها(CDC)، افراد مبتلا به كرونا دو برابر بيشتر از ديگر افراد، در رستوران ها و كافي شاپ ها حضور داشتند.

اين پزشك عمومي يادآور شد: اگر غذا را از رستوراني كه كليه پروتكل هاي بهداشتي را رعايت مي كند، تهيه كنيم مي توان با خيال آسوده در منزل آن غذا را صرف كرد اما حضور ما در رستوران ها ريسك ابتلا به اين بيماري را چند برابر مي كند.

وقتي درهاي آسانسور بسته باشد، ريز قطره هاي حاوي ويروس، مي تواند نيم ساعت در فضاي داخلي بچرخد اما با گشوده شدن درهاي آسانسور، ظرف چهار دقيقه، اين ريز قطرات ويروسي، محو مي شوند.

عمر ويروس كرونا در آسانسور

بنابر تحقيقات آسانسور مانا   https://asansormana.com/  در وب سايت هاي پزشكي وقتي آسانسور به طور طبيعي مشغول كار و باز و بسته شدن عادي باشد، قطرات حاوي ويروس در صورت سرفه يا بلند صحبت كردن، مي تواند ?? دقيقه در فضا معلق بماند و دوام بياورد.

اين متخصصين اين نتيجه گرفتند كه ماسك مي تواند به شكلي مؤثر و نجات بخش در آسانسور، مانع از ورود ريز قطرات ويروسي به مجاري تنفسي شود و نقص سيستم تهويه هوا را تا حد قابل توجهي جبران كند.

اين بررسي همينطور نشان داد كه خلط مخلوط با آب دهان فرد مبتلا به ويروس، بسته به شدت عفونت، مي تواند حامل ?? هزار تا يك ميليارد عدد ويروس در هر ميلي ليتر باشد.

نتايج مطالعه تصريح مي كند كه حتي بلند صحبت كردن هم مي تواند در دقيقه، صدها هزار ريزقطره را در هوا منتشر كند؛ در حالي كه يك سرفه، مي تواند ميليون ها قطره را پخش كند.

فردي كه بلافاصله بعد از صحبت فرد مبتلا با صداي بلند يا سرفه او هواي داخل آسانسور را تنفس كند، در هر دقيقه هزاران ويروس كوويد-?? را وارد دستگاه تنفسي خود مي كند.

متخصصان توصيه مي كنند؛ در صورت امكان، درهاي آسانسور مدت زمان بيشتري به نسبت زمان هاي معمول، باز گذاشته و حتي از صحبت و سرفه در آسانسور ممانعت شود و ماسك هم به صورت اصولي و كامل، اجزاي لازم چهره را بپوشاند؛ همينطور سيستم تهويه مكانيكي آسانسور هميشه فعال باشد.

استاندارد ONVIF در دوربين مداربسته

۲۹ بازديد

استاندارد ONVIF در دوربين مداربسته

در هنگام انتخاب يك سيستم دوربين مداربسته در اماكن مسكوني يا تجاري چندين فاكتور مهم را بايد در نظر گرفت. اگر در زمينه خريد دوربين مداربسته تحقيق كوچكي انجام داده باشيد به احتمال زياد به عبارت سازگار با ONVIF نيز برخورد كرده ايد. اما شايد با معنا و كاربرد آن آشنايي لازم را نداشته باشيد.

ONVIF چيست؟

ONVIF مخفف عبارت Open Network Video Interface Forum است كه ترجمه تحت الفظي آن انجمن ارتباط باز ويدئويي شبكه مي شود. ONVIF يك پروتكل جهاني است كه براي تسهيل توسعه و استفاده از يك استاندارد باز جهاني براي محصولات و تجهيزات امنيتي و نظارتي ساخته شده است.
در گذشته اگر يك محصول جديد (براي مثال يك دوربين مدار بسته) توسط يك كمپاني توليد و به بازار عرضه مي گرديد و شما آن را خريداري مي كرديد و NVR اي از يك برند ديگر داشتيد دستگاه ضبط NVR شما قادر به پشتيباني از دوربين شما نبود. اما امروزه با وجود استاندارد ONVIF در صورتي كه برندي كه خريداري مي كنيد از اين استاندارد پيروي كند دستگاه هاي شما با يكديگر سازگاري خواهند داشت.
براي رفع اين مشكل و سهولت در نصب دوربين مداربسته تحت شبكه از برندهاي مختلف، اين سازمان در سال 2008 توسط شركت هاي Axis، Bosch و Sony تاسيس گرديد كه توليد كنندگان، توسعه دهندگان نرم افزار، و ساير نهادهاي مرتبط مي توانستند در آن عضو شوند.

 

دستور العمل هاي ONVIF

اصول اوليه استاندارد ONVIF شامل استانداردسازي ارتباط بين تجهيزات و دستگاه هاي IP، سازگارسازي انواع تجهيزات مداربسته با يكديگر فارغ از نوع برند آنها و پشتيباني از تمامي محصولات از كمپاني هاي مختلف است.
دستور العمل هاي ONVIF به طور كلي شامل مواردي مانند تنظيمات مربوط به نصب دوربين هاي IP، رديابي دستگاه ها در شبكه، مديريت دستگاه، كنترل دوربين مدار بسته PTZ و تجزيه و تحليل ويدئويي مي گردد.
در واقع اين استاندارد داراي نسخه يا پروفايل هاي متعددي است. پروفايل C براي نقاط كنترل دسترسي مبتني بر IP است؛ پروفايل G براي ذخيره و بازيابي اطلاعات است. و پروفايل S براي سيستم هاي ويديويي مبتني بر IP است.

مزاياي ONVIF

با وجود استاندارد ONVIF آزادي بيشتري در انتخاب تجهيزات مداربسته از برند هاي مختلف خواهيد داشت. زيرا در اين تجهيزات ديگر نيازي به پيروي از يك دستور العمل مختص هر كدام از برندها نيست و همگي از ONVIF پيروي مي كنند. پلتفرم ONVIF اكثر ويژگي هاي موجود در دوربين هاي تحت شبكه را در اختيار دارد.
هر چه دستور العمل هاي ONVIF در دستگاه هاي بيشتري پياده سازي گردد، ارائه دهندگان سيستم هاي نظارتي مي توانند زمان كمتري را براي توسعه دستورالعمل هاي اختصاصي رابط كاربري در محصولات خود صرف كرده و در عوض زمان بيشتري را براي توسعه ويژگي هاي جديد در محصولات خود صرف كنند.   

معايب ONVIF

با تمام اين توصيفات استاندارد ONVIF داراي معايبي نيز مي باشد. دو موضوع مهم در ارتباط با انتخاب تجهيزاتي كه با استاندارد ONVIF سازگار هستند وجود دارد:

  • كيفيت اجراي دستور العمل هاي پروتكل ONVIF توسط توليدكنندگان
  • كيفيت نحوه ادغام پروتكل ONVIF با پروتكل سازنده


هر كدام از دو مورد بالا داراي اما و اگرهايي است كه در ميزان بازدهي پروتكل ONVIF تاثيرگذار بوده و نقص و كمبود كيفيت در هر كدام از دو مورد بالا كيفيت و بازدهي اين استاندارد را كاهش مي دهد.

 

  1. http://truehickman42.booklikes.com/post/4426959/
  2. https://www.careeranna.com/online/activity/p/97700/
  3. https://www.launchora.com/story/1627387111--0
  4. https://all4webs.com/piepimple5/158316081585157617401606-16051?32475=64395

 

 

 

قبل از اقدام براي تعمير آسانسور بخوانيد!

۲۷ بازديد

آسانسورها وسايل جالب و پيچيده اي مي باشند و حادثه آفريني آن ها نبايد دست كم گرفته شود. علي رغم اين حوادث، وقتي صحبت از تعمير آسانسور، نگهداري آسانسور و سرويس آسانسور مي شود، خيلي ها با سهل انگاري، نياز به تعمير آسانسور و بازديد و سرويس ماهانه را ناديده مي گيرند.

بااين حال همه قبول داريم كه هزينه تعمير آسانسور و سرويس و نگهداري آسانسور قطعا به هزينه هاي احتمالي جاني آن مي ارزد! البته دور از واقعيت نيست كه تعميركار آسانسور ناكارآمدي كه بر تعمير و نگهداري آسانسور و بالابر اشراف ندارد مي تواند مردم را به استفاده از خدمات تعمير و نگهداري آسانسور بي رغبت كند.

در اين مقاله با كمك آسانسور مانا سعي داريم به شرح همه چيز درباره تعمير و نگهداري آسانسور و بالابر و حفظ آسانسور بپردازيم. بعد از خواندن اين اين مقاله متوج خواهيد شد كه براي سالم نگه داشتن آسانسور خود چه كارهايي لازم است انجام دهيد و اطلاعات مفيدي هم درباره هزينه خدمات آسانسور و سرويسكاران خواهيد داشت.

نشانه هاي خرابي آسانسور

از قديم گفته اند نشانه ها حرف هايي براي گفتن به شما دارند! آسانسور، اين بالابر پيچيده مكانيكي، امكان دارد به زبان بي زباني به شما بگويد كه به دكتر و تعمير كار نياز دارم، دردم را جدي بگيريد!
البته با توجه به تفاوت مدل هاي آسانسور هر نوع از آن ها امكان دارد كه به زبان خودش صحبت كند. اما به طوركل، با سه نشانه اعلام نياز به تعمير آسانسور و بالابر بيان مي شود:

آسانسور زياد از كار مي افتد

طول عمر متوسط يك آسانسور 15-20 سال است. پس، از آسانسورهاي واحد هاي قديمي بايد توقع بد كار كردن و از كار افتادن را داشته باشيم؛ جاي تعجبي ندارد كه اين دست از آسانسورها به دفعات ازكار بيفتند.

ازجمله مشكلات رايجي كه بيشتر با آسانسورهاي قديمي تجربه كرده ايد، باز و بسته نشدن صحيح درب ها است. اگر يك بار در هفته با اين مشكل روبرو شديد، بدانيد شايد سرويس آسانسور ساختمان را فراموش كرده ايد و حالا، زمان تعمير و نگهداري آسانسور فرا رسيده و بايد با آسانسور مانا تماس بگيريد.

صداهاي زياد

اگر آسانسورتان حين استفاده صداهاي زيادي از خود توليد مي كند صداهايي كه امكان دارد از موتورخانه، جا به جا شدن ترمزهاي آسانسور، شل شدن قطعات، خوردگي كفشك كابين آسانسور، تنظيم نبودن سيستم پاراشوت و ساييدگي، عدم هم ترازي كابين آسانسور با طبقات، استاندارد نبودن كابين آسانسور و… باشد، اين آژير نياز به تعمير و نگهداري آسانسور و بالابر است. به خصوص اگر سرويس و نگهداري آسانسور درست انجام نشده باشد، ناشنيده گرفتن اين صداها عواقب خوبي به دنبال ندارد؛ سريعا براي تعمير آسانسور اقدام كنيد.

متوقف شدن ميان طبقات

اين اتفاق ازلحاظ امنيتي جديت بسياري دارد. به عنوان مثال فرض كنيد كه آسانسور بالا يا پايين يك طبقه متوقف شود و ساكنين داخل كابين حواس پرت باشند، و يا از قضا، در يك روز پر از كاري تمركز خوبي نداشته باشند، اتفاقات بدي مثل زمين خوردن يا آسيب ديدن امكان دارد رخ دهد. متوقف شدن آسانسور ميان طبقات با گذر زمان بدتر هم خواهد شد. به محض اينكه اين نشانه را دريافت كرديد، به فكر آوردن تماس گرفتن با آسانسور مانا براي تعمير آسانسور يا بالابر خود باشيد.

تغيير سرعت آسانسور

آيا آسانسور تان قبل از ايستادن سرعتش كم مي شود يا ناگهان سرعت مي گيرد؟ آيا وقتي آسانسور از طبقات مي گذرد سرعتش تغيير مي كند؟ هركدام از اين اتفاق ها مي تواند خبر از خرابي قطعي جزئي از آسانسور را دهد. بايد هرچه زودتر براي تعمير آسانسور اقدام كنيد.

زمان انتظار زياد يا توقف هاي ناگهاني

آسانسور شما فقط يك دستگاه مكانيكي نيست، بلكه يك دستگاه الكتريك و الكترونيك است. در صورت افزايش دما و درست كار نكردن سيستم تهويه آسانسور در تابستان، قديمي شدن سيستم كنترلي، اختلالات الكترونيك مدار الكترونيك كنترلي و خرابي سنسورها باعث زمان هاي انتظار زياد و يا توقف هاي ناگهاني آسانسور شود. خرابي آسانسور شما هر علتي كه داشته باشد، تصميم تعمير و نگهداري آسانسور و بالابر را پشت گوش نيدازيد.

اگر سرويس و نگهداري آسانسور به طور ماهانه صورت گرفته، جاي نگراني ندارد يا حداقل نگراني كم تري دارد، بعيد است كه ناگهان و غيرمنتظره با اين نشانه ها رو به رو شويد يعني ناگهان به تعمير و نگهداري آسانسور و بالابر نياز پيدا كنيد. همين حالا براي مشاوره و رفع ابهامات خود درباره سرويس و تعمير با آسانسور مانا  https://asansormana.com/   تماس بگيريد.

منبع : اسانسور مانا   asansormana.com

 

مزاياي مرتبط با سايبان خورشيدي

۱۶ بازديد

مزاياي مرتبط با سايبان  خورشيدي

چتر خورشيدي يك ساختار شگفت انگيز در فضاي باز است كه بسياري از صاحبخانه ها داشتن آن را در نظر مي گيرند. اين اقلام از مارك هاي زيادي تهيه مي شوند و به همين دليل متفاوت به نظر مي رسند. مقداري براي ايوان ، باغ يا هرجاي ديگر در محوطه خانه خود نياز داريد. بسياري از آنها وزن مناسبي دارند و بنابراين بسيار قابل حمل هستند. بنابراين ، مي توانيد آنها را به ساحل يا هرجايي كه مي خواهيد ببريد. اين ساختارهاي شگفت انگيز بسيار متنوع هستند ، همانطور كه بسياري از شما به زودي متوجه خواهيد شد. شما آزادانه مي توانيد رنگ ، ارتفاع و طرح دلخواه خود را انتخاب كنيد. معمولاً اين ساختار داراي يك شافت و يك سايبان به عنوان يك چتر است. سايبان از پارچه اي بسيار خاص ساخته شده است كه كيفيت خوبي دارد.

https://www.evernote.com/shard/s476/sh/bb42e4e0-f55b-13ee-cc44-280c93e930e3/c0bdcc504ba63c0d082b87c38afb3391

https://www.merchantcircle.com/blogs/trades-fort-wayne-in/2021/8/-/2063248

 

 

 

 

به عنوان مثال ، بهترين پارچه ضد آب ، ضد كپك است و همچنين مي تواند در برابر آسيب اشعه ماوراء بنفش مقاومت كند. در نتيجه ، پارچه مي تواند سالها دوام بياورد و ظاهري جديد داشته باشد. تا زماني كه يكي را انتخاب كنيد كه به راحتي تميز شود ، مشكلي نخواهيد داشت. علاوه بر اين ، پارچه داراي رنگهاي مختلف است ، مانند قرمز ، نارنجي ، سفيد ، آبي ، زرد و چندين رنگ ديگر. حتي مي توانيد براي خود سايه بان طرح دار تهيه كنيد. برخي داراي نوارهاي زيبا و تركيب رنگ هستند. اگر ارزش زيبايي يك كالا براي شما اهميت دارد ، از انتخاب سايه بان براي خانه خود لذت خواهيد برد. شكل جزئيات ديگري است كه سايبان هاي مختلف را زيبا مي كند. برخي مدور ، مربع ، مستطيل و حتي شش ضلعي هستند. جزئيات ديگري كه هرگز نبايد ناديده بگيريد ، قطب مورد است. مطمئن شويد كه به اندازه كافي قوي است تا بتواند سالها به شما خدمت كند. بيشتر ، يك چتر خورشيدي داراي يك قطب فلزي است ، اغلب آلومينيوم براي دوام آن. شما حتي مي توانيد برخي از اقلام ساخته شده از فولاد را پيدا كنيد ، كه حتي قوي تر است. قطب به پايه اي متصل مي شود كه مي تواند به درستي خود را پشتيباني كند.

 

مي توانيد آن را روي زمين ، بالاي ميز يا هر سطح صاف ديگري نگه داريد. شكل ميز مهم نيست زيرا بسياري از سايبان ها مي توانند به درستي جا بيفتند. مكانيسم شيب نسبتاً متفاوت است ، زيرا هنگام جستجوي اين موارد متوجه خواهيد شد. شما مي توانيد آنها را با هر زاويه اي كه مي خواهيد تنظيم كنيد. البته ، سيستم هاي روشنايي شيك ترين و مفيدترين ويژگي سايبان شما است. اين شامل چراغ ، پنل خورشيدي و باتري قابل شارژ است. پانل معمولاً در نوك چتر است. اين شامل هيچ سيم يا طنابي نيست كه نياز به اتصال دارد. به همين دليل است كه بسياري از مردم عاشق اين ساختارها هستند. آنها به آنها كمك مي كنند تا در فصل تابستان كه مهماني ها معمول است ، انرژي خود را حفظ كنند. علاوه بر اين ، چراغ هاي خورشيدي مانند برق برقي خطري ندارند. تا زماني كه باتري ها از كيفيت خوبي برخوردار باشند ، به راحتي قابل شارژ هستند. توجه داشته باشيد كه چراغ هاي LED از نظر رنگ و ظاهر متفاوت هستند. آنها مي توانند لامپ هاي خوشه اي يا لامپ هاي جداگانه را در يك غلاف نشان دهند. انتخاب سبك هاي مناسب به شما بستگي دارد. حتي ممكن است تصميم بگيريد كه نورپردازي را شخصاً نصب كنيد ، به ويژه اگر قبلاً چتر خورشيدي داريد. به سادگي خريد خود را از طريق اينترنت انجام دهيد زيرا مي توانيد محصولات با كيفيت بالا را دريافت كنيد.

منبع : سايبان برقي منصف   https://sayehban.co/

 

https://www.pawer.global/activity/p/284383/

 

 

محصولات جديد ايران الكتريك 1400

۱۸ بازديد

محصولات جديد ايران الكتريك 1400

1400-04-21

 

https://iranelectric.com/wp-content/uploads/2021/06/%DA%A9%D9%84%DB%8C%D8%AF-%D9%BE%D8%B1%DB%8C%D8%B2-%D8%AC%D8%AF%DB%8C%D8%AF-%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86-%D8%A7%D9%84%DA%A9%D8%AA%D8%B1%DB%8C%DA%A9.jpg

تا پايان سال 30 مدل جديد از كليد و پريز ايران الكتريك در راه است.هر چند روز منتظر يك مدل محصول جديد باشيدايران الكتريك جديدترين مدل كليد و پريز هاي روز دنيا را با آخرين متد طراحي و براي شما به ارمغان مي آورد.محصولاتي لوكس مانند كليد و پريز هاي متال، كليد پريز كريستالي شيشه اي و چرمي و كليد و پريز هاي پلكسي – كليد پريز هاي طرح متال و كلي طرح و تنوع جديد كه شما را در دنيايي از خلاقيت و نوآوري و زيبايي و كيفيت محصور خواهد كرد.شما لايق كيفيت هستيد



https://iranelectric.com/wp-content/uploads/2021/06/%DA%A9%D9%84%DB%8C%D8%AF-%D9%BE%D8%B1%DB%8C%D8%B2-%D9%BE%D9%84%DA%A9%D8%B3%DB%8C-%D8%B3%D9%81%DB%8C%D8%AF-%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86-%D8%A7%D9%84%DA%A9%D8%AA%D8%B1%DB%8C%DA%A9.jpg

كليد پريز برليان پلكسي سفيد ايران الكتريك


 

كليد و پريز مدل پلكسي سفيد يكي از جديدترين محصولات توليد شده توسط شركت ايران الكتريك ميباشد كه با استفاده از متريال پلكسي گلاس سفيد تهيه شده است و علاوه بر زيبايي چشمگير داراي كيفيت فوق العاده بالايي ميباشد .

كليد پريز پلكسي ايران الكتريك بر پايه مكانيزم هاي برليان ميباشد بدين گونه كه قاب دور pelaxi بر روي مكانيزم هاي مدل برليان نصب ميگردد.قاب دور و كادر رويه اين مدل كليد پريز از جنس پلكسي گلاس ميباشد كه همان كليد و پريز طلقي سفيد ميباشد كه علاوه بر زيبايي داراي مقاومت بسيار ميباشد و همچنين داراي مهر استاندارد ميباشد.

كليد پريز جديد پلكسي سفيد ايران الكتريك در كنار زيبايي و كيفيت بالا داراي قيمت مصرف كننده بسيار مناسب ميباشد و بازه ي قيمتي به صورت ميانگين 24000 تومان ميباشد.جهت خريد اين محصول ميتوانيد از طريق لينك زير اقدام نماييد.


https://iranelectric.com/wp-content/uploads/2021/06/%DA%A9%D9%84%DB%8C%D8%AF-%D9%BE%D8%B1%DB%8C%D8%B2-%D9%BE%D9%84%DA%A9%D8%B3%DB%8C-%D9%85%D8%B4%DA%A9%DB%8C-%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86-%D8%A7%D9%84%DA%A9%D8%AA%D8%B1%DB%8C%DA%A9.jpg

كليد پريز برليان پلكسي مشكي ايران الكتريك


 

كليد و پريز مدل پلكسي مشكي يكي از جديدترين محصولات توليد شده توسط شركت ايران الكتريك ميباشد كه با استفاده از متريال پلكسي گلاس مشكي تهيه شده است و علاوه بر زيبايي چشمگير داراي كيفيت فوق العاده بالايي ميباشد .

كليد پريز پلكسي ايران الكتريك بر پايه مكانيزم هاي برليان ميباشد بدين گونه كه قاب دور pelaxi بر روي مكانيزم هاي مدل برليان نصب ميگردد.قاب دور و كادر رويه اين مدل كليد پريز از جنس پلكسي گلاس ميباشد كه همان كليد و پريز طلقي مشكي ميباشد كه علاوه بر زيبايي داراي مقاومت بسيار ميباشد و همچنين داراي مهر استاندارد ميباشد.

كليد پريز جديد پلكسي مشكي ايران الكتريك در كنار زيبايي و كيفيت بالا داراي قيمت مصرف كننده بسيار مناسب ميباشد و بازه ي قيمتي به صورت ميانگين 26000 تومان ميباشد. جهت خريد اين محصول ميتوانيد از طريق لينك زير اقدام نماييد.


كليد پريز

كليد پريز برليان طرح متال زيتوني


 

كليد و پريز طرح متال زيتوني يكي ديگر از محصولات جديد شركت ايران الكتريك ميباشد كه جزو كليد و پريز هاي لوكس ميباشد كه از پلي كربنات ساخته شده است و طرح خَش دار آن به گونه اي است كه دقيقا حس فلز را به شما القا ميكند و از لمس آن لذت خواهيد برد.

كليد پريز متال زيتوني ايران الكتريك بر پايه مكانيزم هاي برليان ميباشد بدين گونه كه قاب دور طرح متال بر روي مكانيزم هاي جديد و به روز شده ي مدل برليان نصب ميگردد.قاب دور و كادر رويه اين مدل كليد پريز از پلي كربنات ميباشد ولي با عمليات هاي مختلف از جمله روكش كردن با آلياژهاي خاص همانند مس و همچنين آبكاري كردن علاوه بر كيفيت و دوام و استقامت بالا حس و حال كليد و پريز هاي فلزي را به مصرف كننده القا ميكند.كليد پريز متال زيتوني داراي مهر استاندارد ميباشد.

كليد پريز جديد طرح متال زيتوني ايران الكتريك در كنار زيبايي و كيفيت بالا داراي قيمت مصرف كننده بسيار مناسب ميباشد و بازه ي قيمتي به صورت ميانگين 35000 تومان ميباشد. جهت خريد اين محصول ميتوانيد از طريق لينك زير اقدام نماييد.

 

 

دوره آموزش طراحي لباس طرحستان

۱۵ بازديد

دوره آموزش طراحي لباس طرحستان

 

 به گزارش كلوب سالها پيش او دوستي داشت كه مانند Vogue براي چيزي شبيه بهشت ??بود ، جايي كه مجله را در بهشت ??خيالي خود ورق مي زد. دسترسي به اين مجله آسان است و به دليل اين جدايي دردناك و آن عشق آتشين ، پس از پيوستن ، مجله را كلمه به كلمه و عكس را براي عكس مي بلعيد.

يادگيري طراحي و طراحي لباس يكي از آن روياهايي بود كه او حتي در خواب هم نمي ديد. به ياد دارم كه هميشه در مورد يك ترفند ، شايد يك معجزه صحبت مي كردم! براي او جريان ايده هاي ذهني روي كاغذ و عينيت بخشيدن به همه اين طرح ها ، بعد دوم با كمك پارچه هاي رنگارنگ مانند يك معجزه بود!

مجله ووگ

آموزش طراحي لباس اكنون كه اين احساس را براي شما دارم ، مي دانم كه شما حتماً يكي از اين هنردوستان را طراحي كرده ايد و به طراحي لباس و خواندن اين مقاله فكر كرده ايد. زيرا طراحي مد ، مانند هر هنر ديگري ، بدون نياز انجام شد. بنابراين اكنون كه از طرفداران دنياي رنگ ، طراحي و مد هستيد ، با اين مقاله به من بپيونديد. زيرا مي خواهم بيشتر در مورد اين زمينه هنري به شما بگويم و راه طراح شدن لباس را به شما نشان دهم.

 

طراحي لباس چيست؟

طراحي لباس

آموزش طراحي لباس  شكي نيست كه هريك از ما خود را مركز جهان مي دانيم (حتي اگر آن را انكار كنيم). به همين دليل است كه او مي خواهد لباس ، كيف و كفش ما را منحصر به فرد و مطابق با خصوصيات بدني و علايق دروني خود كند. اينجاست كه هنر طراحي لباس ابرقهرماني مطرح مي شود ، شانه ام را تكان مي دهد و پلك مي زند: "نگران نباش!" من نتيجه درستي هستم. "

اگر هنر و وسعت او را با شاخه هاي پيچيده گوزن مقايسه كنيم ، فكر مي كنيم كه طراحي لباس قسمتي از شاخ است كه از هنر نقاشي و خياطي منشعب شده است. تركيب اين هنر با علم زيبايي كاملاً ناديده گرفته شد. طراحي لباس فرآيند ايجاد و جادو است. جادوي احياي پارچه هدف اصلي اين هنر طراحي يك لباس خاص متناسب با ظاهر ، اندام و علايق افراد است. هدفي كه طراحان مد علاقه زيادي به انجام آن داشتند.

 

آموزش طراحي لباس  طراح لباس

طراح لباس كسي است كه با استفاده از هنر نقاشي و تكنيك هاي دوخت ، طرحي جديد خلق مي كند. يك طراح لباس به تنهايي در هنر نقاشي و دوخت مهارت دارد ، او همچنين داراي ذهن خلاق است. او با ايده هايي از طبيعت ، عناصر فرهنگي و اجتماعي و حتي مفاهيم انتزاعي طراحي كرد.

براي طراح لباس حرفه اي ، ليسانس آموزش طراحي لباس  طراحي پارچه و لباس كافي نيست. تا حدي كه از مطالعه تاريخ و فلسفه هنر بي اطلاع است.

 

مراحل طراح لباس به شرح زير است:

مراحل طراح لباس

1. ابتدا نيازها و سليقه هاي مشتري را بررسي كنيد.

2. طراحي لباس هاي مورد نظر به كمك دانش و هنر او و ايده اي كه در ذهن دارد.

3. با آگاهي از انواع پارچه ها ، بهترين نوع پارچه را با توجه به طرح انتخاب كنيد.

4. استفاده از الگوهاي اصلي طراحي بر اساس علم مدل سازي.

5. سرانجام مرحله اجرايي براي تنظيم Schlespard. به احتمال زياد مرحله دوخت توسط خود طراح به دست آمده است.

 

پيشنهاد مقاله: شغل مناسب من چيست؟ راهنماي انتخاب بهترين شغل

 

انواع بخشهاي طراحي لباس

انواع طراحي لباس

به طور كلي ، هنر طراحي لباس در دو قسمت اصلي استفاده مي شود:

 

1. دوخت سفارشي يا مدل برتر / توليد انحصاري

آموزش طراحي لباس  در اصطلاح آگوست كوتاه ، "آگوست" به معني طولاني و "Couture" به معني خياطي است. اين اصطلاح به معني "دوخت سطح بالا" است. همانطور كه از نامش پيداست ، اين نوع طراحي لباس به صورت سفارشي براي افراد خاصي مانند هنرمندان ، سياستمداران و افراد مشهور طراحي شده است. فقط افراد مشهور مي دانند كه از طراحان سفارشي خياطي استفاده مي كنند ، تعداد كمي از افرادي هستند كه به دلايل شخصي به يك تامين كننده سفارشي دوخته اند.

طراحاني كه در اين بخش كار مي كنند لباس هايي متناسب با اندازه مورد نياز شخص توليد مي كنند. جاي تعجب نيست كه برچسب قيمت براي اين لباس ها استفاده نمي شود. زيرا واضح است كه براي چنين مشترياني ، قيمت اهميتي ندارد.

شايان ذكر است كه در زمينه مد ، هر ساله با آغاز فصل جديد مد (ژانويه و جولاي) ، حداقل 50 نوع طرح لباس (از لباس روز و شب) براي مشتريان خاص به نمايش در مي آيد.

 

2. آماده پوشيدن / RTW

آموزش طراحي لباس  در اين بخش ، طراحي لباس با استفاده از اندازه هاي استاندارد و براي توليد انبوه لباس انجام مي شود. اين لباس آماده توزيع در بين مردم است. يعني همان لباس هايي كه از مزون و مزون فروشي خريداري مي شود. لباسي كه مناسب شما نيست و ممكن است افراد خاصي را ببينيد كه لباس هاي مشابه بر تن دارند. به ياد داشته باشيد كه اين امر ارزش هاي شما را كاهش داده است!

همانطور كه او گفت طراحان لباس هاي آماده از سايزهاي استاندارد استفاده مي كنند آموزش طراحي لباس  و به همين دليل اين لباس ها پس از دوخت پيشنهاد خود را ارائه كردند و تغييري اساسي ايجاد كردند. در اين قسمت از الگوهاي استاندارد ، چرخ خياطي و دوخت سريع و

 

با حفاظ درب ضد سرقت ( آكاردئوني ) آشنا شويد!

۲۳ بازديد

با حفاظ درب ضد سرقت ( آكاردئوني ) آشنا شويد!

امروزه انواع مختلفي از درب ها در مكان هاي مختلف مورد استفاده قرار مي گيرند. حفاظ درب ضد سرقت ( آكاردئوني ) اما به نوعي براي حفاظت از درب هاي ساختماني و همچنين آپارتماني مورد استفاده است.

كاربرد حفاظ درب ضد سرقت ( آكاردئوني ) چيست؟

حفاظ درب ضد سرقت ( آكاردئوني ) اما نسبت به ساير درب ها استفاده هاي فراواني دارد كه از جمله آنها ميتوان به بالا بردن ميزان امنيت در ساختمان هاي چند واحده اشاره كرد. اگر شما از اين نوع درها در ساختمان هاي مسكوني و يا تجاري هم استفاده كنيد هيچ مشكلي نخواهد شد. شما همچنين ميتوانيد از اين نوع درب ها در قفل هاي خارجي مانند محوطه هاي پاركينگ و ... استفاده كنيد.

قفل حفاظ درب ضد سرقت ( آكاردئوني )

اگر شما از انواعي از قفل ها براي حفاظ درب ضد سرقت ( آكاردئوني ) خود استفاده كنيد ضمن اينكه مي توانيد استانداردهاي مربوط به امنيت را بالا ببريد قادر خواهيد بود قفل هاي آن ها را نيز عوض كنيد. دقت داشته باشيد كه اين نوع از قفل ها معمولا به دو صورت وجود دارند، شما بايد بدانيد كه هر دوي اين قفل ها بايد به صورت همزمان باز و بسته شوند چرا كه در غير اين صورت نمي توانيد درب اصلي را باز كنيد. شما همچنين ميتوانيد از يك قفل سوم هم در اين زمينه بهره مند شويد كه البته بايد حين ساخت و سفارش اين موضوع را به سازنده اعلام كنيد تا جاي لازم را در نظر داشته باشد. حفاظ درب ضد سرقت ( آكاردئوني ) در اصطلاح حفاظ هايي دارد كه به صورت مشبك هستند و جنس آن ها نيز از آهن است و به عنوان يك حائل امنيتي مورد استفاده قرار مي گيرند.

نصب حفاظ درب ضد سرقت ( آكاردئوني )

در نهايت مي توان گفت كه نصب حفاظ درب ضد سرقت ( آكاردئوني ) كاري آسان است اما شما نميتوانيد آن را خودتان و بدون مشورت يك متخصص انجام دهيد. بهترين كاري كه در اين زمينه مي توانيد بكنيد اين است كه از فردي كه در اين زمينه متخصص است كمك بگيريد و همچنين بهترين نوع اين درب ها را براي ساختمان خود انتخاب كنيد.

حفاظ آهني مدرن و با امنيت چيست؟

زماني كه مي گوييم حفاظ آهني مدرن و با امنيت در واقع منظور اين است كه اين نوع حفاظ ها از جنس آهن هستند. به همين دليل هم اغلب به آن ها حفاظ آهني مدرن و با امنيت گفته مي شود اما حفاظ ديوار و حفاظ پنجره نيز از جمله ديگر اسم هايي است كه به حفاظ آهني مدرن و با امنيت نسبت مي دهند. شايد تصور شما از اين نوع حفاظ ها اين است كه يك تكه آهن كه به يك شكل خاصي طراحي شده است روي ديوار و يا پنجره خانه شما قرار خواهد گرفت اما اينطور نيست و در واقع زماني كه شما از اين حفاظ ها استفاده مي كنيد مي توانيد آن ها را با اشكال مشخصي براي استفاده انتخاب كنيد كه زيبايي نماي ساختمان شما را نيز حفظ خواهند كرد. در اين بخش مي خواهيم شما را با انواع حفاظ آهني مدرن و با امنيت آشنا كنيم.

درب آكاردئوني

درب آكاردئوني يكي از انواع حفاظ هاي آهني است كه در طرح هاي مختلف وجود دارد. در واقع اين نوع حفاظ ها تا حد بسيار زيادي امنيت را براي شما ايجاد خواهند كرد و عمده استحكام آن ها نيز ناشي از تسمه هاي عمودي است. به طور معمول اين نوع درب ها در نوع سه گل وچهارگل توليد مي شوند كه البته نوع سه گل آن ها بيشتر مورد استفاده است. در طرح هايي كه ارتقا يافته اند اما سه رديف لوزي با چهارخم براي آنها وجود دارد كه براي رفع نقص هاي احتمالي توليد شده است. اين نوع تسمه ها به هم جوش داده مي شوند و در عين اينكه زيبايي را دوچندان مي كند طرح هاي جديد استحكام بيشتري را نيز به خانه و ساختمان شما خواهند داد.

حفاظ آهني مدرن و با امنيت بوته اي

يكي ديگر از انواع حفاظ هاي آهني مدرن ، حفاظ بوته اي است. شكل اين نوع حفاظ ها معمولا به شكل يك بوته آهني خواهد بود كه با توجه به سختي هايي كه دارد ميتوان گفت كه به هيچ وجه امكان پذير نخواهد بود. اين نوع حفاظ ها معمولا به شكل شاخه هاي پرپيچ و بسيار تيز هستند.

براي مشاوره با كارشناسان آهن ايرانيان در تماس باشيد

 

منبع : خبرگزاري ايسنا

 

 

 

 

دليل روشن نشدن تلويزيون سامسونگ و راه حل هاي تعمير آن

۲۴ بازديد

دليل روشن نشدن تلويزيون سامسونگ و راه حل هاي تعمير آن

روشن نشدن تلويزيون سامسونگ نگراني هاي بسياري را براي كاربراني كه از اين تلويزيون استفاده مي كنند به وجود مي آورد. روشن نشدن تلويزيون سامسونگ يكي از اشكالاتي است كه حتما بايد توسط كارشناسان مورد بررسي قرار بگيرد. اين اختلال معمولا به علل مختلفي به وجود مي آيد. روشن نشدن تلويزيون سامسونگ به علت مشكل و اختلال در برد پاور يا تغذيه است. برد پاور وظيفه تامين ولتاژ در تلويزيون را بر عهده دارد. برد پاور بر اثر عواملي مثل حرارت بالا و توان مصرفي بيش از حد و همينطور بالا بودن ولتاژ برق شهر كه به عنوان يك عامل بيروني شناخته مي شود تحت تاثير قرار گرفته و دچار مشكل مي شود.

برد پاور با هر گونه عدم تعادل در ولتاژ برق دچار آسيب ديدگي مي شود. ديگر بخش هاي تلويزيون از برد پاور تغذيه مي كنند به عبارتي اگر اين قطعه دچار مشكل بشود باعث روشن نشدن تلويزيون سامسونگ خواهد شد. براي تعمير تلويزيون و حل اين اختلال حتما از افراد متخصص كمك بگيريد. تعمير ناآگاهانه اختلالات بيشتري را براي تلويزيون به وجود مي آورد.

بررسي روشن نشدن تلويزيون سامسونگ

بررسي تلويزيوني كه روشن نمي شود كار خيلي سختي نيست و شما تا حدي مي توانيد اين كار را انجام دهيد. براي اين كار اول كنترل را بررسي كنيد. به اين ترتيب كه دكمه خاموش و روشن ريموت كنترل را بزنيد و ببينيد كه تلويزيون يا چراغ هاي LED روشن مي شوند يا نه. چنانچه چراغ هاي LED روشن مي شوند اما تلويزيون روشن نمي شود، راه اندازي مجدد يا ريست كردن تلويزيون سامسونگ به شما كمك مي كند. اقدام بعدي براي ريشه يابي اشكال روشن نشدن تلويزيون سامسونگ، امتحان كردن دكمه پاور است. اگر تلويزيون با فشار دادن اين دكمه روشن شد، يعني اشكال از ريموت كنترل است.

اما اگر تلويزيون با دكمه پاور روشن نشد، به احتمال زياد مشكل از خود تلويزيون يا قطعات داخلي آن است. در گام بعدي، دوشاخه برق را از پريز بكشيد و بعد از چند دقيقه مجددا آن را به پريز بزنيد. اگر باز هم تلويزيون روشن نشد، در اسرع وقت با يك كارشناس تماس بگيريد تا تلويزيون را به صورت حرفه اي بررسي كنيد. چون در اين شرايط مشكل از قطعات داخلي است و شما تخصص و مهارت كافي براي بررسي و ترميم تلويزيون را نداريد.

دليل روشن نشدن تلويزيون سامسونگ چيست؟

دليل اصلي روشن نشدن تلويزيون سامسونگ يا هر برند ديگري، فرسودگي و مشكل قطعات است. يكي از قطعات تاثيرگذار در اين زمينه هم مين برد تلويزيون است. اگر برد اصلي تلويزيون به درستي كار نكند، تلويزيون دچار اشكالاتي مي شود كه يكي از آن ها روشن نشدن است. مشكل برد پاور هم امكان دارد باعث روشن نشدن تلويزيون شود. حتي امكان دارد دكمه پاور اشكال داشته باشد و با فشار دادن آن تلويزيون روشن نشود. كيفيت پايين و يا خراب بودن كابل hdmi هم مي تواند زمينه ساز اين اشكال باشد. گاهي هم اشكال خاصي وجود ندارد و تلويزيون به علت مشكل كنترل يا همه شدن باتري هاي آن روشن نمي شود. بسته به دليل روشن نشدن تلويزيون samsung، روش هاي مختلفي هم براي حل كردن اين مشكل وجود دارد.

علت روشن نشدن تلويزيون هاي سامسونگ سري f

اين مدل تلويزيون ها معمولا به علت مشكل مين برد روشن نمي شوند. جالب است بدانيد كه بيشتر تلويزيونات اين خانواده، دچار قطع و وصل شدن تصوير مي شوند. بعد از چند روز هم تلويزيون به حالت استندباي رفته و روشن نمي شود. البته احتمال مشكل برد پاور هم در اين وجود دارد. ولي در بيشتر موارد برد مين خراب مي شود.

دليل روشن نشدن تلويزيون سامسونگ سري es

تلويزيون سري es سامسونگ هم معمولا با مشكل برد اصلي روبرو شده و روشن نمي شوند. براي حل اشكال روشن نشدن تلويزيون سامسونگ در اين مدل ها، بايد حتما تلويزيون را به تعميرگاه منتقل كرد. به اين علت كه قطعات استفاده شده در اين مدل از نوع smd مي باشند و تنها با تلويزيون هاي مخصوص مي توان آن ها را ترميم يا تعويض كرد.

براي حل اشكال روشن نشدن تلويزيون Samsung چه كنيم؟

بسته به اين كه دليل روشن نشدن تلويزيون چه باشد، روشهاي مختلفي براي حل كردن اين اشكال وجود دارد. گاهي تلويزيون تنها با تعويض كابل يا تعويض باتري ريموت كنترل روشن شده و نياز به ترميم يا تعويض قطعات داخلي آن نيست. اما در صورت مشكل قطعاتي مثل مين برد و پاور، نياز به تعمير تخصصي تلويزيون است.

تعمير تلويزيون سامسونگ

پشتيباني تلويزيون سامسونگ در اين واحد توسط كارشناسان حرفه اي صورت مي گيرد. متخصصين اين واحد به علت بهره مندي از همه ابزار آلات مورد نياز براي تعمير مي تواند خدمات تعميري را در مدت وقتي كوتاه ارائه كند. انواع تلويزيون هاي سامسونگ با هر مشكل و مشكلي كه باشند در اين واحد قابل تعمير مي باشند.

تيم تعميري اين گروه بر تعمير و ترميم قطعات تلاش مي كنند، اگر امكان تعمير براي قطعه وجود نداشته باشد بايد قطعه فرسوده با نمونه اصلي خود جايگزين شود. تعويض قطعات تنها با اطلاع كاربران و رضايت آنان صورت مي گيرد.