جمعه ۲۸ اردیبهشت ۰۳

آيا حفاظ شاخ گوزني براي حفاظت از ساختمان مناسب است؟

۱۰۸ بازديد

همه ما به حفاظت از حريم شخصي، و امنيت محيطي كه در آن هستيم بسيار اهميت مي دهيم. امروزه مدل هاي متنوعي از محصولات امنيتي مانند: سيستم دزدگير، درب ضد سرقت در بازار وجود دارد. يكي از اين محصولات امنيتي بسيار پرطرفدار در بازار حفاظ شاخ گوزني استبر روي ديوار نصب مي شود.
حفاظ شاخ گوزني از جمله مصالح و موارد مورد استفاده در آپارتمان ها، ويلا ها، باغ ها و... مي باشد. اين حفاظ به دليل شباهتش به شاخ گوزن به اين نام ناميده شده است. حفاظ شاخ گوزني از جمله زيباترين طرح هاي نرده اي است،
كه علاوه بر اينكه نفوذ آن به داخل محيط خانه بسيار كم است، باعث زيباتر نشان دادن نماي بيرون خانه و فضاي شهري مي شود. جنس اين حفاظ ها از يك نوع فلز بسيار مقاوم است، اين حصارها از ميل گردهايي نوك تيز تشكيل شده است، كه هر كدام به يك سمت مي باشد، و از ورود افراد و حيوانات جلوگيري مي كند.



انتخاب رنگ حفاظ ها

طراحان و معماران براي اينكه شكل بناي خانه شبيه زندان ها نشود، با طراحي حفاظ رو ديواري، به اشكال مختلف توانسته اند سازه هاي مقاوم و مستحكمي را طراحي كنند. حفاظ شاخ گوزني با رنگ هاي متفاوت و طرح هاي گوناگون و همچنين با ضخامت هاي مختلف توليد و عرضه مي شود.
نرده هاي حفاظ شاخ گوزني قابليت رنگ آميزي را دارند،
اين رنگ ها كه توسط رنگ هاي كوره اي زده مي شوند، به گونه اي است كه در مقابل تابش نور آفتاب ثابت است و دچار تغيير رنگ نمي شود. رنگ آميزي اين حفاظ ها متناسب با سليقه مشتري است، و معمولا به اينگونه است كه، رنگ حفاظ شاخ گوزني انتخابي با رنگ ديوارهاي ساختمان بايد تناسب داشته باشد، امروزه در بازارها بيشتر رنگ هاي سفيد، مشكي و قهوه اي و مسي موجود است.

ويژگي حفاظ شاخ گوزني

حفاظ شاخ گوزني كه به عنوان يك سپر محافظتي براي مكان مورد نظر شما عمل مي كند، داراي ماندگاري بالايي است و اجرا و نصب، آسان و سريعي دارد و همچنين بعد از نصب نياز به مراقبت چنداني ندارد، كه اين ها از ويژگي هاي مهم اين نوع حفاظ ها است.
حفاظ شاخ گوزني بسته به نياز مشتري در ابعاد و ارتفاع مختلف طراحي مي شود، به همين دليل قيمت آن متغير است. در هنگام تهيه اين حفاظ ها بايد به تراكم شان هم توجه كرد، زيرا تجربه نشان داده است كه، هر چه تراكم حفاظ ها بيشتر باشد،
در نتيجه، كار با كيفيت تر و زيباتري داريم. نوع ديگر اين حفاظ ها حفاظ ليليوم ناميده مي شود، كه برخي از مشتريان به دليل شباهت آن به گل ليليوم و ظاهر زيبا، اين حفاظ را سفارش مي دهند.



آيا حفاظ شاخ گوزني براي حفاظت از ساختمان مناسب است؟

حفاظ شاخ گوزني يكي از انواع حفاظ ساختماني است كه سالهاست براي محافظت از ساختمان ها مورد استفاده قرار مي گيرد.
به طور كلي حفاظ يكي از قديمي ترين ابزاري هايي است كه براي محافظت از ساختمان ها به كار مي رود. فرقي نمي كند كه قصد محافظت و امن كردن يك خانه ويلاي يا آپارتمان را داشته باشيد يا اينكه بخواهيد از يك ساختمان تجاري يا محل كار خود محافظت كنيد. در هر حال حفاظ ها يكي از موثرترين ابزار ها براي اين كار هستند.

مدل هاي مختلفي از اين ابزار در بازار وجود دارد و حفاظ شاخ گوزني تنها يكي از انواع مختلف آنهاست. هر كدام از آنها مزاياي و معايب مربوط به خود را دارند. شما با توجه به موقعيتي كه مي خواهيد در آن از حفاظ استفاده كنيد و ميزان اهميتي كه كارايي آن براي شما دارد، بايد يكي از مدل هايي كه در ادامه به شما معرفي مي كنيم را انتخاب كنيد.
حفاظ شاخ گوزني، نيزار، بوته اي، سر نيزه اي و حفاظ ليليوم از پر استفاده ترين مدل هاي اين محصول هستند كه در ساختمان هاي بسياري مورد استفاده قرار مي گيرند.
مدل هاي شاخ گوزني سر نيزه اي، نيزار و بوته اي از لحاظ حفظ امنيت تقريبا در يك لول قرار دارند و مي توانند براي حفاظت از ساختمان شما بسيار كارا باشند. اما در مورد مدل حفاظ ليليوم اوضاع متفاوت است و ميزان محافظتي كه اعمال مي كند بيشتر از ساير مدل ها است.

بررسي حفاظ شاخ گوزني
از آنجايي كه اين مدل بسيار به شاخ هاي گوزن شباهت دارند نام حفاظ شاخ گوزني را روي آن گذاشته اند معمولا براي ساخت اين مدل از ميله گرد ضخيم شماره 10 استفاده مي كنند.
تراكم ميله ها نبايد خيلي كم و در عين حال نبايد خيلي زياد باشد. بعضي از افراد گمان مي كنند كه با افزايش تعداد شاخ ها يا همان ميله ها مي توانند بهتر جلوي ورود سارقين را بگيرند. اين در حالي است كه افزايش بيش از حد مجاز تراكم حفاظ شاخ گوزني باعث مي شود كه سارق فضاي مناسب براي قرار دادن پوتين خود را پيدا و به سادگي وارد حريم شخصي شما شود.
قيمت اين مدل نيز تا حد زيادي به تراكم ميله ها، رنگ و متريال به كار رفته در ساخت آن بستگي دارد.
همانطور كه اشاره شد امنيتي كه اين مدل تامين مي كند در حد متوسط است و تقريبا با مدل هاي نيزار، بوته اي و سر نيزه اي برابري مي كند.

جهت مشاوره و خريد: 09194915895

 

دانلود نرم افزار شبكه ي اجتماعي ويسگون

۱۰۸ بازديد

دانلود نرم افزار شبكه ي اجتماعي ويسگون

wisgoon

 شبكه ي اجتماعي ويسگون يكي از راه هاي به اشتراك گذاري عكس ها مي باشد كه شما مي توانيد با عضويت در ان عكس ها خود را در انجا منشتر كنيد , در عكس هاي ديگران نظر بگذاريد , در گروه ها عضو شويد و بسياري از كار هاي ديگر , كه هم اكنون شما مي توانيد با مراجعه به ادامه ي مطلب , نسخه ي جديد ان را براي گوشي اندرويد خود دانلود و استفاده نماييد.

طريقه ي كار با نرم افزار ويسگون در سايت قرار داده شد.

اموزش كار با ويسگون

ويژگي ها :

امكان لايك كردن عكس ها

امكان نظر گذاشتن براي عكس هاي منتشر يافته

امكان گذاشتن توضيح براي عكس هاي به اشتراك گذاري شده

امكان حذف عكس ها

اختصاصي سازي پروفايل شما

داشتن بخش دنبال كنندگان و دنبال شوندگان و نمايش تعداد لايك ها

امكان دسته بندي عكس هاي خود

و بسياري از امكان ديگر كه هنگام كار با اين نرم افزار مواجه خواهيد شد.

 

دانلودWisgoon

نسخه : 5.3.0

حجم : 4.0mb

 

 

اهميت بك لينك بر سئو

۹۶ بازديد

اهميت بك لينك بر سئو

  • اهميت بك لينك بر سئو

    درباره اهميت بك لينك بر سئو مي توانيم بگوييم كه تجربه نشان داده است سايت هايي كه از بك لينك هاي طبيعي زيادي استفاده مي كنند و در كنار آن نيز محتواهاي با كيفيت را براي وب سايت خود توليد مي كنند توانسته اند رتبه و جايگاه مناسبي را در گوگل بدست آورند.

    بك لينك قوي

    اجازه دهيد ميزان اهميت بك لينك بر سئو را برايتان با يك مثال روشن كنم فرض كنيد در يك جلسه حضور داريد و درباره يك موضوع خاص صحبت مي كنيد و از كل جمعيت حاضر ۱۵ نفر با صحبت شما موافق بوده و راي مثبت به شما دادند و در نقطه مقابل شما فرد ديگري در تكميل صحبت شما موضوع ديگري را عنوان كرده و ۱۰ نفر به او راي مثبت داده اند و او را تاييد كرده اند.

    اين راي گيري نشان مي دهد كه حرف شما براي حضار داراي اهميت بيشتري بوده است كه توانسته ايد آراي بيشتري را بدست آوريد. بك لينك هم در واقع به همين صورت مي باشد هر چه ميزان بك لينك هايي كه سايت شما دريافت مي كند بيشتر باشد رتبه بهتري را بدست خواهيد آورد

    تنها راه دريافت بك لينك دائمي آن هم از سايت هاي وبلاگدهي معتبر بصورتي كه از سايت ها حذف نشود و اسپم محسوب نشود و درواقع باعث بهبود رتبه سايت درگوگل شود ، رپورتاژ آگهي است

    گروه تبليغاتي بلاگ بك لينك داراي 5000  وبلاگ در 30 سرويس وبلاگدهي متفاوت مي باشد.ساخت وبلاگ در سرويس هاي وبلاگدهي روزانه در حال افزايش مي باشد و همچنين وبلاگ هاي ايجاد شده توسط مديران وبلاگ ها بروز رساني مي شود بنابراين از نظر تعداد ايندكس صفحات در گوگل و رتبه پيج اتوريتي هر روز در حال افزايش مي باشد.

    با بيش از 160 پروژه موفق 

    براي ديدن پنل گروه بلگ بك لينك در سايت انجام ميدهم كليك كنيد 

 

 براي توضيحات بيشتر و دانلود بر روي عنوان زير كليك كنيد

اهميت بك لينك بر سئو

 

فيلم آموزش طراحي طلا و جواهر با ماتريكس

۹۳ بازديد

 

فيلم آموزش طراحي طلا و جواهر با ماتريكس

 

طراحي طلا و جواهر با ماتريكس

g5l5_q3.jpg

اين روزها حضور تكنولوژي هاي پيشرفته و نرم افزارهاي رايانه اي را در همه عرصه هاي زندگي مي توان ديد. طراحي طلا و جواهر يكي از زمينه هاي است كه به مدد نرم افزارهاي رايانه اي جهش قابل ملاحظه اي داشته است. شك ميست كه دوران طراحي طلا و جواهر به شيوه هاي سنتي و دستي به پايان رسيده و جوانان مشتاق استفاده از رايانه در طراحي هستند. نرم افزار ماتريكس يكي از كامل ترين برنامه هاي رايانه اي براي طراحي طلا و جواهر است كه تا كنون عرضه شده و مورد استقبال زيادي نيز واقع شده است.. طراحي طلا و جواهر با ماتريكس  در قالب فيلم آموزشي از طريق وب سايت رسمي “ سالار پور ايماني” در اختيار هنرجويان و علاقه مند به تكنولوژي هاي روز قرار گرفته است.

طراحي طلا و جواهر با ماتريكس

نحوه كار با ابزارها و اجراي كدهاي دستوري در Matrix به صورت گام به گام و با ذكر جزئيات در فيلم آموزش طراحي طلا و جواهر با ماتريكس شرح داده شده و هنرجويان مي توانند به صورت خودآموز در منزل از اين آموزش ها استفاده كنند.

 

نرم افزار ماتريكس با دارا بودن طرح هاي آماده از فرم هاي انگشتر، زنجير و چينش جواهرات بر روي پايه هاي مختلف ، براي سطوح مختلف هنرجويان قابل استفاده است. براي شروع يادگيري مي توان از طرح هاي آماده براي پايه كار استفاده كرد. امكان تغيير در جزئيات و پوسته اصلي به همراه تغيير اندازه طرح هاي ماتريكس نيز در نرم افزار پيش بيني شده و طراح مي تواند با توجه به نوع سفارش و متريال مورد استفاده، ويرايش كلي روي طرح هاي آماده را طبق خواسته مشتري انجام دهد.

 

ماتريكس نرم افزار حرفه اي طراحي طلا و جواهر با ويژگي هاي استثنايي است كه در شكوفايي استعداد و خلاقيت هنرجويان نقش موثري دارد. يادگيري با فيلم ، نيازي به دانش گسترده در زمينه راهبري رايانه نداشته و حاوي همه اطلاعات ضروري براي حضور در بازار كار طلا و جواهر است.

 

 

 

طراحي طلا و جواهر با ماتريكس بهترين شيوه براي چيدمان سنگ هاي قيمتي روي سطوح مختلف است اين نرم افزار داراي سيستم چيدمان اتوماتيك نيز مي باشد. در خودآموز هنرجويان با طريقه كارگذاري سنگ هاي قيمتي و جواهرات روي انگشتر آشنا شده و همه جزئيات اجرا و نصب قطعات ظريف روي پايه كار را فرا مي گيرند.

چرا طراحي طلا و جواهر با ماتريكس مهم است؟

طراحي جواهرات با نرم افزار ZBrush ، JewelCAD ، Rhino و ديگر نرم افزارها داراي معايب و كاستي هايي هستند كه در نسخه جديد نرم افزار Matrix همه اين مشكلات برطرف شده است.  اين نرم افزار ويژگي هاي انحصاري بسياري را براي طراحي جواهرات ارائه مي دهد و در اجراي سريع تر كار بسيار موثر است. طراحي طلا و جواهر با ماتريكس حرفه اي تر، شيك تر، سريع تر و خلاقانه تر از ديگر نرم افزارهاي طراحي طلا و جواهر است. توسعه دهندگان نرم افزار ماتريكس همواره نسخه هاي جديدتر و آپديت هاي به روز را عرضه مي كنند كه داراي ويژگي هاي تكامل يافته تر است. براي دريافت خودآموز طراحي جواهرات تاليف سالار پور ايماني از كليك كنيد

 

با درب آكاردئوني آشنا شويد!

۱۰۳ بازديد

حفاظ پنجره آهني ديوار
حفاظ آهني چيست؟

حفاظ ديوار در واقع منظور اين است كه اين نوع حفاظ ها از جنس آهن هستند.

به همين دليل هم اغلب به آن ها حفاظ آهني گفته مي شود اما حفاظ ديوار و حفاظ پنجره نيز از جمله ديگر اسم هايي است كه به حفاظ آهني نسبت مي دهند.

شايد تصور شما از اين نوع حفاظ ها اين است كه يك تكه آهن كه به يك شكل خاصي طراحي شده است روي ديوار و يا پنجره خانه شما قرار خواهد گرفت اما اينطور نيست و در واقع زماني كه شما از اين حفاظ ها استفاده مي كنيد مي توانيد آن ها را با اشكال مشخصي براي استفاده انتخاب كنيد كه زيبايي نماي ساختمان شما را نيز حفظ خواهند كرد.

در اين بخش مي خواهيم شما را با انواع حفاظ آهني آشنا كنيم.

 

حفاظ آكاردئوني


حفاظ آكاردئوني يكي از انواع حفاظ هاي آهني است كه در طرح هاي مختلف وجود دارد.

در واقع اين نوع حفاظ ها تا حد بسيار زيادي امنيت را براي شما ايجاد خواهند كرد و عمده استحكام آن ها نيز ناشي از تسمه هاي عمودي است.

به طور معمول اين نوع درب ها در نوع سه گل وچهارگل توليد مي شوند كه البته نوع سه گل آن ها بيشتر مورد استفاده است. در طرح هايي كه ارتقا يافته اند اما سه رديف لوزي با چهارخم براي آنها وجود دارد كه با  چهار چوب پروفيل كه براي رفع نقص هاي احتمالي توليد شده است.

اين نوع تسمه ها به هم جوش داده مي شوند و در عين اينكه زيبايي را دوچندان مي كند طرح هاي جديد استحكام بيشتري را نيز به خانه و ساختمان شما خواهند داد.

 

حفاظ شاخ گوزني


حفاظ شاخ گوزني امروزه همانطور كه ميدانيد براي حفظ امنيت مكان هاي مختلف مانند منازل و همچنين مكان هاي تجاري از دوربين هاي مداربسته استفاده مي شود.

البته هنوز هم استفاده از اين نوه حفاظ ها و به ويژه حفاظ آهني از سايرين مهم تر است چرا كه گفته مي شود امنيت را تضمين خواهد كرد.

علاوه بر اين مي توان حفاظ ليليوم، حفاظ نيزار، حفاظ هاي بوته اي و همچنين حفاظ هاي آبشاري را نيز نام برد.

پيشنهاد ما به شما اين است كه امنيت ساختمان خود را با نصب حفاظ هاي آهني تامين كنيد.

 

حفاظ پنجره و كارايي هاي آن


زماني كه صحبت از حفاظ پنجره به ميان مي آيد، بدون شك ميدانيد كه منظور همان ميله هايي هستند.

كه از جنس فلز يا استيل ساخته مي شوند و يك حفاظ را براي پنجره هاي شيشه اي و قابل شكست شما ايجاد مي كنند.

اما چرا نرده پنجره امروزه جز بخش هايي است كه نميتوانيد در ساخت خانه و مكان هاي ديگر از آن صرف نظر كنيد؟

كارايي هاي حفاظ پنجره
زماني كه صحبت از نرده پنجره به ميان مي آيد، عده اي در واقع در اين فكر هستند.

كه حفاظي آهني همانند سلول ها زندان در مقابل شيشه هاي خانه زيباي آن ها نصب خواهد شد.

با توجه به اين كه در ساختمان هاي امروزه، امنيت مقوله اي است.

كه حرف اول را مي زند، ميتوان گفت كه نصب حفاظ پنجره يكي از مهم ترين بخش هايي است كه بايد به آن دقت كنيد.

و بعضا مي توانيد آن ها را روي درها و برخي ديوار ها نيز نصب كنيد.

زماني كه شما ميخواهيد يك خانه را اجاره كنيد و يا بخريد، بايد به امنيت درب ها و پنجره ها توجه زيادي داشته باشيد.

امنيت يكي از مهم ترين بخش هاييست كه براي زندگي در يك ساختمان به داشتن آرامش بيشتر شما كمك خواهد كرد.

 

حفاظ آهني پنجره دوجداره


امروزه اغلب پنجره هايي كه در ساخت خانه و يا به طور كل ساختمان مورد استفاده قرار مي گيرند دوجداره هستند.


انوع حفاظ پنجره فرفورژه

 

حال سوالي كه پيش مي آيد اين است كه وقتي شما ميتوانيد از انواع حفاظ هاي پنجره آهني استفاده كنيد چرا بايد حفاظ پنجره فرفورژه را انتخاب كنيد.

اين محصولات در سال هاي اخير به جاي نرده هاي استيل و سنگ هاي قلياني جايگزين شده اند، همچنين استفاده از آن ها در نرده پنجره به جاي نرده هاي فلزي نيز افزايش يافته است. اما دليل اين امر چيست؟
محصولات فرفورژه نسبت به ساير محصولات قيمت مناسب تري دارند.

البته اين قيمت مناسب تر باعث نمي شود كه شما در كيفيت اين نوع از محصولات دچار ترديد شويد بلكه آنچه بايد بدانيد اين است كه قيمت اين نوع نرده ها در مقايسه با قيمت انواع آهني بهتر است.

در سال هاي اخير با توجه به رشدي كه در زمينه تكنولوژي هاي مربوط به جوشكاري ايجاد شده است، استفاده از اين نوع حفاظ ها نيز با امنيت بيشتري همراه است.

 

كيفيت حفاظ پنجره فرفورژه چگونه است؟


شايد اصلي ترين عاملي كه باعث مي شود فرفورژه طرفداران بسياري داشته باشد اين است كه اين نوع محصولات معمولا دارا كيفيت هاي بسيار خوبي هستند. نخستين بخشي كه يك خريدار به آن دقت خواهد كرد نيز همين كيفيت است.

در واقع اگر نياز مشتري توسط اين نوع نرده ها برآورده نشود، ممكن است كه ترجيح بر استفاده از نرده پنجره آهني و يا استيل باشد.

البته افزايش استفاده از حفاظ پنجره فرفورژه در سال هاي اخير نشان دهنده اين است كه اين محصولات شانس بسياري را براي انتخاب داشته اند و كيفيت آن ها نيز تاييد شده بوده است كه توانسته اند تا اينجا پيشروي كنند و جاي خود را در ميان محصولات مختلف باز كنند.

 

 

مزاياي حفاظ پنجره فرفورژه


كيفيت حفاظ پنجره فرفورژه شايد در جد نرده هاي آهني نباشد اما ما به شما تضمين مي دهيم كه استفاده از اين نوع محصولات هم ميتواند به اندازه محصولات آهني براي شما كاربردي باشد.

آنچه بايد بدان دقت كنيد اين است كه اين نوع نرده ها هم كم از نرده هاي آهني ندارند.

البته شايد تنوع محصولات آهني به مراتب بيشتر باشد.

همانطور كه در بخش هاي گذشته به آن پرداختيم انواع مختلفي از نرده هاي آهني وجود دارد كه شما ميتوانيد از آن ها براي حفظ امنيت خانه خود استفاده كنيد.

در اين بين حفاظ پنجره فرفورژه نيز براي شما همين كار را خواهد كرد و شما ميتوانيد تا حد بسيار زيادي در هزينه هاي خود صرفه جويي كنيد.

شما ميتوانيد در خانه خودتان لوازم و وسايل با ارزشي را نگهداري كنيد اما آيا ميتوانيد امنيت آن ها را نيز تضمين كنيد؟

 

حفاظ نرده استيل


زندگي روزمره ايجاب مي كند كه شما اغلب در خانه حضور نداشته باشيد.

و همين هم باعث مي شود كه خانه شما ايمن و ضدسرقت نباشد.

در اين حال اينكه شما بتوانيد از يك حفاظ مناسب براي درب ها و پنجره هاي خود استفاده كنيد،

علاوه بر اينكه از ورود غير مجاز افراد جلوگيري مي كند، از سقوط ناگهاني افراد و همچنين وسايل در شرايط مختلف نيز جلوگيري خواهد كرد.
زماني كه صحبت از امنيت خانه مي شود، نخستين بخشي كه در ذهن شما پررنگ خواهد شد

نصب نرده پنجره و درب است. اين حفاظ ها در واقع تاثير بسزايي را در امنيت خانه و ساختمان شما خواهند داشت

چرا كه ميتوانند حين ورودهاي غيرمجاز مانند يك سد محكم عمل كنند.

 

نصب حفاظ پنجره


با تمامي حرف هايي كه گفته شد، باز هم عده اي تصور مي كنند.

كه نصب حفاظ پنجره تنها براي درب ها و همچنين خانه هايي كاربرد خواهد داشت كه قديمي تر هستند.

و درب ها و پنجره هاي امروزي كه تمام هوشمند ساخته مي شوند ديگر نيازي به اين نوع حفاظ ها ندارند.

لازم نيست براي شما يادآوري كنيم كه هرچقدر هم تكنولوژي رو به پيشرفت باشد.

راه هايي كه براي شكستن آن به وجود خواهد آمد نيز بيشتر خواهد شد.

در اين حال بهترين كاري كه ميتوانيد انجام دهيد اين است كه اين تفكرات را دور بريزيد و به دنبال يك حفاظ محكم براي خانه خود باشيد.

اگر شما منزل يا ويلايي داريد كه در آن سكونت نمي كنيد، به طور قطع نصب حفاظ پنجره مي تواند.

به شما در اين زمينه كمك كند و امنيت را براي شما فراهم آورد.

 

 

 

درBounee Rate نرخ پرش در گوگل آناليتيكس چيست؟

۹۴ بازديد

درBounee Rate نرخ پرش در گوگل آناليتيكس چيست؟

  • درBounee Rate نرخ پرش در گوگل آناليتيكس چيست؟

    آيا تاكنون عبارت “نرخ پرش” را شنيده ايد؟ اين اصطلاح براي افرادي كه در زمينه سئو سايت فعاليت دارند مفهومي كاملاً آشنا است، اما به نظر شما اهميت آن در چيست و اصلاً چرا بايد آن را به عنوان فاكتوري مهم در بهينه سازي سايت مد نظر قرار داد؟

    نرخ پرش (Bounce Rate) معياري براي اندازه گيري درصد افرادي است كه وارد سايت مي شوند بدون اينكه در صفحه مورد نظر كار خاصي انجام دهند. براي مثال آنها بر روي يك آيتم، لينك “بيشتر بخوانيد” و يا هر لينك داخلي ديگر در صفحه كليك نمي كنند و اين بدان معناست كه سرور گوگل آناليتيكس از طرف بازديدكننده هيچ واكنشي دريافت نمي كند. هنگامي كه كاربر نتواند هيچ تعاملي با صفحه فرود برقرار نمايد مسلماً آن را ترك كرده و بازديد خود را تنها با يك صفحه خاتمه مي دهد. شما مي توانيد از نرخ پرش به عنوان معياري كه كيفيت سايت و يا كيفيت مخاطب را نشان مي دهد استفاده كنيد. منظور از كيفيت مخاطب اين است كه آيا مخاطب با اهداف سايت شما همسو است يا خير!

    چگونه گوگل آناليتيكس نرخ پرش را اندازه گيري مي كند؟

    بر اساس گفته گوگل، بانس ريت به شيوه زير محاسبه مي شود:

    “نرخ پرش به بازديدهاي تك صفحه اي گفته مي شود كه بر تمام بازديدها يا درصدي از آن ها كه كاربر تنها وارد يك صفحه شده و صرفاً يك درخواست مجزا به سرور آناليتيكس مي فرستد، تقسيم مي گردد. “

    به عبارت ديگر، بانس ريت بازديدهايي كه كاربر در آن ها تنها يك صفحه را باز كرده جمع مي بندد و تعداد آن ها را به كل بازديدها تقسيم مي كند. بالا بودن نرخ پرش سه چيز را نشان مي دهد:

    • كيفيت صفحه پايين است و در آن چيزي براي دعوت كاربر به برقراري تعامل وجود ندارد.
    • هدف مخاطب با هدف صفحه شما يكي نيست، به همين دليل نمي تواند با آن صفحه تعامل برقرار كند.
    • بازديدكنندگان اطلاعاتي كه به دنبال آن هستند را پيدا كرده اند.

    رابطه نرخ پرش با سئو

    مباحث بسياري در مورد اينكه Bounce Rate يكي از فاكتورهاي رتبه بندي در سئو و افزايش رتبه گوگل است مطرح مي شود اما به سختي مي توان تصور كرد كه گوگل داده هاي گوگل آناليتيكس را به عنوان يك فاكتور رتبه بندي در نظر مي گيرد زيرا اگر گوگل آناليتيكس به خوبي عمل نكند، داده ها معتبر نخواهند بود. علاوه بر آن، شما به راحتي مي توانيد نرخ پرش را دستكاري كنيد.

    خوشبختانه، برخي از گوگلرها نيز با اين نظر موافق هستند كه گوگل از داده هاي گوگل آناليتيكس در الگوريتم جستجوي خود استفاده نمي كند. اما شما بايد مطمئن شويد هنگامي كه افراد از طريق يك موتور جستجو وارد سايت مي شوند، ديگر به ليست نتايج جستجو باز نمي گردند زيرا اين نوع پرش احتمالاً يك فاكتور رتبه بندي در نظر گرفته خواهد شد. اين پرش ممكن است به روشي متفاوت از نرخ پرشي كه در گوگل آناليتيكس مشاهده مي كنيم اندازه گيري شود.

    از نقطه نظر سئو، شما بايد هر آنچه كه مربوط به سايت است را بهينه سازي كنيد. بنابراين، نگاه دقيق به بانس ريت به شما كمك مي كند، وبسايت خود را بهينه سازي كنيد كه اين امر همان سئو را در بر مي گيرد.

    نرخ پرش يا Bounce Rate در گوگل آناليتيكس چيست؟

    بانس ريت چگونه تفسير مي شود؟

    بالا بودن نرخ پرش و اينكه آيا اين خوب است يا بد به هدف صفحه مورد نظر بستگي دارد. اگر هدف صفحه آگاهي دادن و انتشار خبر است، نرخ بالاي پرش در هر ثانيه بد به نظر نمي رسد. البته واضح است كه شما دوست داريد افراد مقالات بيشتري در سايتتان بخوانند، در خبرنامه سايت عضو شوند و … اما هنگامي كه آن ها تنها يك صفحه را باز مي كنند، يك پست مي خوانند يا يك آدرس پيدا مي كنند، كاملاً طبيعي است كه بعد از خواندن صفحه، آن را ببندند. در اين حالت، هيچ واكنش يا پيغامي به سرور گوگل آناليتيكس ارسال نمي شود، در نتيجه يك پرش اتفاق افتاده است.

    اگر مدير وبلاگ هستيد، هوشمندانه ترين كاري كه مي توانيد انجام دهيد ايجاد بخشي است كه تنها “بازديدكنندگان جديد” را در برگيرد. اگر Bounce Rate در بين بازديدكندگان جديد بالا باشد، در مورد اينكه چگونه مي توان تعامل آن ها با سايت را بهبود بخشيد فكر كنيد زيرا هدف شما برقراري تعامل بين بازديدكنندگان جديد و سايت است.

    اگر هدف صفحه ايجاد تعامل با سايت باشد، در اين حالت بالا بودن بانس ريت اصلاً خوب نيست. فرض كنيد صفحه اي داريد كه تنها هدف آن عضويت بازديدكنندگان جديد در خبرنامه است. اگر اين صفحه نرخ پرش بالايي داشته باشد، شما بايد آن را بهينه سازي كنيد. براي مثال با افزودن يك فراخوان يا يك گزينه نظير “در خبرنامه ما عضو شويد” مي توانيد نرخ پرش را كاهش دهيد. اما دلايل ديگري نيز براي بالا بودن نرخ پرش در صفحه اشتراك خبرنامه وجود دارد. در صورتي كه بازديدكنندگان را با وعده هاي دروغين فريب داده باشيد، از اينكه كاربران نتوانند با صفحه شما تعامل برقرار كنند تعجب نكنيد. مسلماً آن ها هنگامي كه وارد صفحه اشتراك شده اند، چيز ديگري انتظار داشته اند. از طرفي اگر از همان ابتدا در مورد اينكه بازديدكنندگان از صفحه اشتراك چه چيزي انتظار دارند شفاف سازي كنيد، Bounce Rate پايين نكات بسياري در مورد كيفيت بازديدكنندگان به شما نشان خواهد داد، براي مثال شما متوجه مي شويد آن ها براي به اشتراك درآمدن در خبرنامه ترغيب شده اند.

    نرخ پرش و تبديل

    اگر از نقطه نظر تبديل به نرخ پرش نگاه كنيد، اين فاكتور را مي توانيد به عنوان معياري براي سنجش موفقيت در نظر بگيريد. براي مثال، فرض كنيد طراحي صفحه خود را به اميد اينكه بهتر خواهد شد تغيير داده ايد، سپس تمام حواس خود را بر روي بانس ريت متمركز كنيد. اگر نرخ پرش افزايش پيدا كرد مطمئن باشيد، تغيير در طراحي يك تغيير نادرست بوده و نرخ تبديل پايين مي باشد.

    شما بايد نرخ پرش صفحات عمومي سايت را نيز بررسي كنيد. كدام صفحات نرخ پرش بالا و كدام يك نرخ پرش پايين دارند؟ تمام آن ها را با هم مقايسه كنيد و از صفحاتي كه نرخ پرش آن ها پايين است ياد بگيريد.

    يكي ديگر از ديدگاه هايي كه در مورد نرخ پرش مي توان عنوان كرد، توجه به آن از نقطه نظر منابع ترافيك است. كدام منابع ترافيك به نرخ پرش بالا يا پايين منجر مي شوند؟ براي مثال، خبرنامه يا يك سايت مرجع كه ترافيك بالا ارسال مي كند؟ آيا متوجه مي شويد چه چيزي منجر به اين Bounce Rate شده است؟ و اگر يك كمپين گوگل ادوردز راه انداخته ايد، آيا بايد به نرخ پرش اين منبع ترافيك چشم بدوزيد؟

    مشتريان بسياري وجود دارند كه بانس ريت سايت آن ها به طور غير طبيعي پايين است. در اين مورد، تمام زنگ خطرها بايد خاموش شوند، به خصوص اگر انتظار افزايش نرخ پرش را نداشته ايد زيرا احتمالاً اين بدين معناست كه گوگل آناليتيكس به درستي عمل نكرده است. عوامل بسياري بربانس ريت تاثيرگذار هستند زيرا آن ها يك واكنش به سرور گوگل آناليتيكس مي فرستند و اين سرور آن را اشتباهاً به عنوان تعامل شناسايي مي كند. معمولاً يك نرخ پرش پايين و غيرطبيعي به واسطه عملي كه سرور گوگل آناليتيكس را برانگيخته مي كند ايجاد مي شود. در مورد پاپ آپ ها، نمايش خودكار ويدئوها و يا رويدادي كه بعد از يك ثانيه آن را اجرا كرده ايد فكر كنيد. البته اگر رويدادي رخ داده كه پيمايشگر، صفحه را دنبال مي كند، در اين حالت پايين بودن نرخ پرش بسيار خوب است. اين نشان مي دهد كه مردم صفحه را به سمت پايين پيمايش مي كنند و محتوا را تا آخر مي خوانند.

    چگونه مي توان بانس ريت را كاهش داد؟

    تنها راه كاهش نرخ پرش، ايجاد تعامل با صفحه سايت است. به طور كلي نرخ پرش را مي توان از دو ديدگاه ترافيك و صفحه بررسي كرد. اگر منابع مشخص ترافيك، نرخ پرش بالايي داشته باشند، شما بايد به انتظارات بازديدكنندگاني كه از آن منابع به سايت شما مي آيند توجه كنيد. فرض كنيد در سايتي ديگر تبليغات راه اندازي كرده ايد و افراد بسياري از طريق پرش تبليغات وارد سايت شما شده اند اما شما انتظارات آن ها را برآورده نكرده و به نيازهاي آن ها پاسخ نداده ايد. پس تبليغات را بازبيني كنيد و ببينيد آيا با صفحه اي كه نمايش مي دهيد همخواني دارند يا خير؟ اگر ندارد، مطمئن شويد كه صفحه دنباله رو تبليغات است يا برعكس!

    اگر صفحه سايت پاسخگوي نيازها و انتظارات بازديدكنندگان است اما هنوز Bounce Rate بالايي دارد، شما تنها بايد صفحه را بررسي كنيد. كاربرد صفحه چيست؟ آيا در بالاي صفحه فراخوان وجود دارد؟ آيا در آن صفحه لينك هاي داخلي كه به صفحات يا پست هاي مرتبط ارجاع داده مي شوند وجود دارد؟ آيا منويي كه بتوان به راحتي از آن استفاده كرد در اختيار داريد؟ آيا صفحه مورد نظر افراد را براي بازديدهاي بعدي به سايت دعوت مي كند؟ اين ها تمام مواردي هستند كه هنگام بهبنه سازي صفحه خود به آن ها نياز داريد.

    Bounce Rate مناسب

    با توجه به ماهيت سايت و همچنين حوزه فعاليت آن مي توان، ميانگيني براي سنجش بالا و پايين بودن اين عدد مشخص نمود كه در تضوير زير براي حوزه هاي مختلف توسط كارشناسان اندازه گيري و مطرح شده است.

    نرخ پرش يا Bounce Rate در گوگل آناليتيكس چيست؟

    نرخ خروج چيست؟

    اصولاً نرخ پرش با نرخ خروج اشتباه گرفته مي شود. از نظر ادبي، نرخ خروج به درصد بازديدهاي صفحه كه آخرين بازديد بوده اند اشاره دارد. در واقع نرخ خروج، تصميم گيري كاربر براي خاتمه بازديد از صفحه وبسايت را در بر مي گيرد. صفحه پشتيباني گوگل مثال هايي واضح از نرخ خروج و نرخ پرش ارائه مي دهد كه تفاوت بين اين دو به خوبي آشكار است. به مثال هاي زير دقت كنيد:

    Monday: Page B > Page A > Page C > Exit
    Tuesday: Page B > Exit
    Wednesday: Page A > Page C > Page B > Exit
    Thursday: Page C > Exit
    Friday: Page B > Page C > Page A > Exit

    محاسبه درصد بانس ريت و نرخ خروج به شرح زير مي باشد:

    نرخ خروج

    صفحه A: سي و سه درصد (3 بازديد و 1 خروج )

    صفحه B: پنجاه درصد ( 4 بازديد و 2 خروج )

    صفحه C: پنجاه درصد ( 4 بازديد و 2 خروج )

    نرخ پرش

    صفحه A:  صفر درصد (يك بازديد از صفحه A شروع شد اما يك بازديد مجزا نبود، در نتيجه نرخ پرش ندارد)

    صفحه B:  سي و سه درصد (نرخ پرش از نرخ خروج كمتر است زيرا 3 بازديد با صفحه B شروع شد اما يك بازديد به پرش منجر گرديد)

    صفحه C: صد درصد (يك بازديد با صفحه C شروع و به پرش منجر شد)

    خلاصه

    نرخ پرش معياري است كه شما مي توانيد براي آناليز تلاش هاي بازاريابي خود از آن بهره ببريد. شما مي توانيد از آن استفاده كنيد تا ببينيد آيا صفحه شما پاسخگوي نياز بازديدگنندگان است يا خير. همانطور كه مشاهده نموديد، پرش بازديدكنندگان از سايت لزوماً قبل از اينكه آن ها سايت را ترك كنند اتفاق نمي افتد. با اين حال، شما از آن ها مي خواهيد كه با سايت شما تعامل برقرار كنند. از اين رو مي توان از نرخ پرش براي فهميدن اينكه كدام صفحه نيازمند توجه بيشتر است استفاده كرد. برآورده نمودن انتظارات بازديدكنندگان و تعامل برانگيزتر كردن صفحات، همه به ايجاد يك وبسايت عالي كمك خواهند كرد و همه ما ميدانيم كه يك سايت جذاب، رتبه بهتري به خود اختصاص خواهد داد.

    منبع : سو سايت 

 

 براي توضيحات بيشتر و دانلود بر روي عنوان زير كليك كنيد

درBounee Rate نرخ پرش در گوگل آناليتيكس چيست؟