جمعه ۲۸ اردیبهشت ۰۳

تونل اين نام مجاز نمي باشد چيست؟

۲۲ بازديد

تونل اين نام مجاز نمي باشد چيست؟

هكرها، جاسوس افزارها، ISP ها و دولت‌ها مي‌توانند زندگي ديجيتالي شما را به جهنم تبديل كنند. هنگام تلاش براي دسترسي به برخي از خدمات، نيازي نيست كه در اينترنت هك شويد، با سانسور روبرو شويد و يا به ديوار برخورد كنيد. تونل اين نام مجاز نمي باشد به شما در محافظت در برابر همه اين مشكلات كمك مي‌كند. بياييد درباره تونل سازي اين نام مجاز نمي باشد و پروتكل‌هاي مختلفي كه اين تونل‌ها را تشكيل مي‌دهند بيشتر بدانيم.

 

تونل اين نام مجاز نمي باشد چگونه كار مي‌كند؟

تونل اين نام مجاز نمي باشد (شبكه خصوصي مجازي) يك اتصال رمزگذاري شده بين دستگاه شما و اينترنت است.

 

فرض كنيد مي‌خواهيد براي دوست خود ايميل ارسال كنيد. اگرچه ISP شما قادر به خواندن مطالب آن نيست، اما مي‌بيند كه از كجا ارسال شده و به كجا رسيده است. ISP ها همچنين مي‌توانند آدرس IP شما را مشاهده كنند، فعاليت آنلاين شما را رصد كنند، وب سايت‌هايي را كه بازديد مي‌كنيد، مقدار داده را بارگيري كرده و از دستگاهي استفاده مي‌كنيد. ISP ها يك دليل بزرگ دارند كه در زندگي شخصي شما كاوش مي‌كنند - فروش داده‌هاي مرور شما به بالاترين پيشنهاد. اگر مرتباً پرونده‌هاي بزرگ را بارگيري مي‌كنيد، مي‌توانند پهناي باند شما را محدود كنند.

 

هكرها انگيزه‌هاي خاص خود را دارند. آن‌ها از نرم افزارهاي مخرب، فيشينگ، باج افزار، حملات DDoS و ساير روش‌ها براي رهگيري داده‌ها، محروم كردن حساب‌هاي بانكي شما و از بين بردن روحيه شما استفاده مي‌كنند.

 

هنگامي كه از طريق اين نام مجاز نمي باشد به اينترنت متصل مي‌شويد، بسته‌هاي داده شما از طريق يك تونل رمزگذاري شده از داده‌هاي شما محافظت مي‌كنند، آدرس IP شما را پوشانده و به يكي از سرورهاي ارائه دهنده اين نام مجاز نمي باشد هدايت مي‌كنند. مي‌توانيد در انگليس جلوي رايانه خود بنشينيد و تظاهر كنيد اهل كانادا هستيد. نه ISP و نه هكرها نمي‌توانند شما را شناسايي كنند، داده‌هاي شما را مشاهده كنند يا موقعيت مكاني شما را رديابي كنند.

انواع تونل‌هاي اين نام مجاز نمي باشد

پروتكل‌هاي تونل اين نام مجاز نمي باشد بسيار مختلفي وجود دارد كه از نظر سرعت، سطح امنيتي و ساير ويژگي‌ها متفاوت هستند. بياييد رايج‌ترين انواع را بررسي كنيم.

 

Openاين نام مجاز نمي باشد

Openاين نام مجاز نمي باشد يك پروتكل منبع باز است كه با تمام سيستم عامل‌هاي اصلي كار مي‌كند. شما مي‌توانيد كد منبع را بارگيري كنيد، آن را به دلخواه بررسي و اصلاح كنيد. Openاين نام مجاز نمي باشد مي‌تواند از طريق پروتكل‌هاي TCP (پروتكل كنترل انتقال) يا UDP (پروتكل كاربر ديتاگرام) كار كند. همچنين يكي از امن‌ترين پروتكل‌ها براي تونل سازي اين نام مجاز نمي باشد در نظر گرفته شده است.

 

IPSec / IKEv2

پروتكل IKEv2 / IPSec داراي مزاياي امنيت IPSec (امنيت پروتكل اينترنت) و سرعت بالاي IKEv2 (تبادل كلمه كليدي نسخه دوم نسخه 2) است كه آن را به يك رقيب جدي در صنعت تونل اين نام مجاز نمي باشد تبديل مي‌كند. وقتي اتصال اين نام مجاز نمي باشد شما قطع شود يا بين شبكه‌ها جابجا شويد، ويژگي اتصال خودكار IKEv2 / IPSec همه چيز را به حالت عادي برمي گرداند.

WireGuard

WireGuard جديدترين و سريعترين پروتكل‌هاي تونل اين نام مجاز نمي باشد است. هنوز در مراحل اوليه توسعه است و به همين دليل داراي نقص امنيتي است. در سال 2019، پارت وي پيان PARTLynx را معرفي كرد، پروتكلي كه سرعت WireGuard را به ارث برده است، اما رمزگذاري و امنيت قوي را كه همه آرزو مي‌كنند تضمين مي‌كند.

 

SSTP

SSTP (Secure Socket Tunneling Protocol) يك پروتكل اين نام مجاز نمي باشد است كه توسط مايكروسافت ايجاد شده و در سيستم‌هاي ديگر نيز موجود است. بسياري از ارائه دهندگان اين نام مجاز نمي باشد نسبت به SSTP بدبين هستند، زيرا مايكروسافت در همكاري با NSA (آژانس امنيت ملي) شناخته شده است. با اين حال، هيچ مدركي مبني بر سو abuse استفاده از پروتكل وجود ندارد.

 

تقسيم تونل چيست؟

يك تونل اين نام مجاز نمي باشد تمام ترافيك شما را رمزگذاري مي‌كند، اما شرايط خاصي وجود دارد كه شما نمي‌خواهيد چنين كاري انجام دهيد. اين همان چيزي است كه تونل زني تقسيم شده - شما مي‌توانيد براي برخي از برنامه‌ها يا وب سايت‌ها استثنا ايجاد كنيد و بدون اين نام مجاز نمي باشد به آنها دسترسي داشته باشيد.

 

اين به شما امكان مي‌دهد Netflix را در ايالات متحده پخش كنيد در حالي كه هنوز از منابع زادگاه خود در فرانسه به منابع محلي دسترسي داريد. پارت وي پيان از تونل سازي جداگانه برنامه‌هاي افزودني مرورگر Chrome و Mozilla و همچنين برنامه‌هاي تلفن همراه پشتيباني مي‌كند.

 

از كدام پروتكل اين نام مجاز نمي باشد بايد استفاده كنيد؟

همه چيز به نياز شما بستگي دارد، اما Openاين نام مجاز نمي باشد بهترين انتخاب در بين بيشتر ارائه دهندگان اين نام مجاز نمي باشد است. پارت وي پيان از Openاين نام مجاز نمي باشد به عنوان پروتكل پيش فرض خود استفاده مي‌كند، اما كاربران همچنين مي‌توانند به IKEv2 / IPsec يا PARTLynx تغيير وضعيت دهند. هر كس نقاط قوت و ضعف خود را دارد، كه كاربران مختلف آنها را ترجيح مي‌دهند.

 

برخي از بانك‌ها و مؤسسات مالي و اعتباري در ازاي وثيقه طلا به متقاضيان وام مي‌دهند

۲۳ بازديد

برخي از بانك‌ها و مؤسسات مالي و اعتباري در ازاي وثيقه طلا به متقاضيان وام مي‌دهند.

 

به گفته ما گرو گذاشتن طلا در بانك و اخذ وام در سال‌هاي گذشته تنها از طريق بانك قابل دريافت است اما اكنون برخي از بانك‌ها و مؤسسات مالي و اعتباري در ازاي دريافت طلا وام مي‌دهند. اما شرايط اخذ اين وام چگونه است؟

1- وام طلا نياز به ضامن ندارد

 

وام طلا به ضامن يا چك يا سفته نياز ندارد و تنها با واريز طلا در بانك قابل دريافت است. بسياري از مردم هنگام نوبت به گرفتن وام از بانك‌ها نااميد مي‌شوند فقط به دليل نداشتن ضامن. وام طلا نيازي به ضامن ندارد و طلاي سپرده شده در بانك شما ضامن وام است.

https://talaparsi.ir/

2- وام فقط براي طلاي تزئيني داده مي‌شود

 

بانك كارگشايي يا ساير مؤسسات اعتباري سكه‌هاي طلا را به عنوان وثيقه وام طلا نمي‌پذيرند و در ازاي دريافت طلاي تزئيني فقط به متقاضيان وام مي‌دهند.

 

3- شرايط بازپرداخت اقساط متفاوت است

 

هر بانك يا موسسه مالي شرايط بازپرداخت سهم خود را دارد. اين شرايط ممكن است شامل بازپرداخت مبلغ مدت دار و مقطوع حداكثر پس از يك سال باشد، در اين صورت ممكن است تمام طلاها از بانك خارج شود و يا اقساط ماهانه به موقع بازپرداخت شود. به گزارش جهان نيوز، در برخي از بانك‌ها مي‌توانيد طلاي خود را به همان اندازه كه از اقساط وام خود پرداخت مي‌كنيد پس بگيريد. به عنوان مثال، اگر 25? وام خود را بازپرداخت كنيد، مي‌توانيد يك چهارم طلاي متعهد را از بانك دريافت كنيد.

تاريخچه زعفران در ايران

۱۷ بازديد

تاريخچه زعفران در ايران

كلمه "زعفران" قدمتي بيش از ?0?? سال دارد. نام علمي اين گياه (Crocus Sativus) است. زعفران از كلمه زرپران (زر+پر+ان - گلي كه پرهايش همچون زر است) در زبان دري آمده و به اين معناست كه گلبرگ هاي اين گياه همچون زر گرانبها و قيمتي مي‌باشد.

كلمه "زعفران" قدمتي بيش از ?0?? سال دارد. نام علمي اين گياه (Crocus Sativus) است. زعفران از كلمه زرپران (زر+پر+ان - گلي كه پرهايش همچون زر است) در زبان دري آمده و به اين معناست كه گلبرگ هاي اين گياه همچون زر گرانبها و قيمتي مي‌باشد. اين كلمه در زبان‌هاي مختلف به شكل‌هاي گوناگون تلفظ مي‌شود. در پشتو و عربي "زعفران" ، در زبان‌هاي فارسي و تركي "Zefrun" ،  در زبان انگليسي "saffron"، در زبان اسپانيايي " azafr?n"، در زبان ايتاليايي "zaferano"، در زبان هندي "zuffron" و در زبان فرانسه "safrane" تلفظ مي­شود. در زبان سرياني كُركُم يا كَركُم ، ابوريحان بيروني ضمن وصف زعفران و نام‌هاي آن در زبان‌هاي مختلف مي‌گويد زعفران را به رومي اينخوس و قرقو، جالينوس قوروقوس گفته است.

زعفران در اعصار گذشته

 كارشناسان معتقدند كه زعفران اولين بار در كشورهاي يونان، ايران، تركيه و افغانستان رشد كرده است. به روايتي ديگر، پيدايش نخستين مزارع زعفران در جهان در نواحي همدان و كرمانشاه، تفرش و برخي از مناطق مازندران بوده است. پس از اسلام زعفران مناطق بروجرد، اصفهان، نهاوند و ري نيز شهرت زيادي پيدا نمود اما با حمله مغولان كشت آن رو به انقراض رفت. پس از آن كشت زعفران در بيرجند و قائنات شروع شد كه تا امروز هم ادامه دارد و بسيار شهرت يافته است.

 

 
   



در عصر هخامنشيان توليد زعفران در ايران قابل توجه بوده به طوري كه روزانه در دربار دومينه (حدود يك كيلوگرم) زعفران استفاده مي‌شد. كاربرد زعفران در آن زمان به عنوان رنگ و رايحه انواع خوراكي‌ها مانند تزئين كلوچه، شيريني و نان و همچنين در ساخت روغن‌هاي آرايشي بوده است. اين روغن‌ها همانند كرم‌ها يا ماسك‌ها امروزه نيز جهت زيبايي و لطافت پوست استفاده مي‌شوند. مستندات و شواهد تاريخي حاكي از اين است كه از زعفران براي عطر و بخور جهت خوشبو كردن فضاي كاخ‌ها، مجالس جشن و سرور نيز استفاده مي‌كردند. در سنگ نگاره‌هاي تخت جمشيد نيز جلوي داريوش دو بخوردان براي استفاده از عطر و بخور در كاخ‌هاي پرسپوليس كنده‌كاري شده است.

 

براي اطمينان در خريدي بدون واسطه و با قيمت مناسب به صفحه خريد زعفران بهرامن مراجعه كنيد. قيمت زعفران بهرامن در مقايسه با كيفيت اين محصول عامل رقابتي در فروش اين ادويه گرانبهاست.

در عصر ساسانيان عرب ها با زعفران آشنا شدند و آن را از شهرهاي كرمانشاه و همدان وارد كشور خود نمودند و مورد استفاده‌هاي خوراكي و غيرخوراكي قرار مي‌گرفت.  محلول زعفران گاهي به عنوان استامپ براي درج علامت بازرگاني بر روي محموله‌هاي تجاري و يا زدن نقش علامت كشتارگاه بر روي گوشت گوسفندان و يا به عنوان خوشبو كردن پيكر مردگان پس از غسل ميت، تحرير خوشنويسي بر روي پوست آهو، آراستن نسخه‌هاي خطي و نوشتن عناوين يا تحرير حاشيه‌ها، رنگ كردن پارچه‌ها، قالي‌ها و ... كاربرد داشت.

در عصر قاجاريه هم همچون عصر هخامنشيان علاوه بر مصارف غيرخوراكي از زعفران استفاده‌هاي خوراكي هم مي‌كردند و در آماده كردن شربت زعفران و انواع آش‌ها، مسقطي، يخ در بهشت، شله زرد، حلوا و بستني كاربرد داشت؛ زعفران در گذشته جهت مصارف دارويي نيز استفاده مي‌شده است.

دانشمنداني همچون بخارايي، ابوعلي سينا، بغدادي، خراساني و بسياري از پزشكان ايراني- اسلامي از آن در توليد روغن‌ها، مواد آرايشي و ماسك‌هاي زيبايي استفاده مي‌كردند.

شاعراني همچون فردوسي و نظامي گنجوي در اشعار خود به خوشبو كردن فضا توسط زعفران اشاره دارند. براي مثال نظامي در اشعار خسرو و شيرين، اينگونه بيان مي‌كند: "زخار و خاره خالي كن ميانش      معطر كن به مشك و زعفرانش"

زعفران از همان زمان‌هاي گذشته به عنوان ماده‌اي خنده‌آور، مفرح و شادي‌آور، تقويت‌كننده عروق، تقويت هوش و حافظه در منابع طب و داروشناسي كهن ايراني و اسلامي شناخته شده است. پزشكان قديمي همچنين جهت درمان بيماري‌هايي همچون ماليخوليا و جنون‌، مغز و دماغ، سردرد، زخم، ورم‌ و درد مفاصل و به عنوان مسكن و خواب‌آور، تسكين دردهاي قاعدگي و تنظيم عادات ماهانه زنان، ضدعفوني‌كننده، تسهيل در زايمان، و جهت درمان بيماري‌هاي دستگاه گوارش، دستگاه تنفسي، چشم وگوش و ... از زعفران بهره مي‌گرفتند و در نسخه هايي تجويزي، زعفران تركيب اصلي دارو بود. در آن زمان براي شستشوي چشم، از محلول جوشانده نيمه گرم (ولرم) زعفران استفاده مي‌كردند چون خاصيت ضد عفوني كنندگي داشت.

 

منابع

-          Abdul Samad Katawazy; “A COMPREHENSIVE STUDY OF AFGHAN SAFFRON”; Research, Planning and Policy Directorate, April, 2013.

-          Salwee Yasmin and F. A. Nehvi; “Saffron as a valuable spice: A comprehensive review”; African Journal of Agricultural Research Vol. 8(3), pp. 234-242, 24 January, 2013.

-          محمد حسن ابريشمي؛ "زعفران از ديروز تا امروز"؛ انتشارات اميركبير؛ سال 1389.

-          وبسايت رسمي فروشگاه اينترنتي بهرامن        

منبع : ساعت24                                                                                          

تهران با شهرنت‌هاي بانك شهر بيدار است / ??? شهرنت درسراسر كشور

۲۱ بازديد

تهران با شهرنت‌هاي بانك شهر بيدار است / ??? شهرنت درسراسر كشور

مدير پروژه پيشخوان‌هاي بانك شهر گفت: تمامي بانك‌هاي كشور خدمات يكساني ارائه مي‌كنند اما بانك شهر براي پيشرفت نبايد در سايه ديگر بانك‌ها قرار مي‌گرفت.

به گزارش فاطمه تفقدي خبرنگار اقتصادي خبرگزاري موج؛ توسعه بانكداري الكترونيك نياز نسل امروز جامعه ماست و با تبديل‌شدن ابزارهاي فيزيكي به ابزار مجازي، مشتريان در حال انتخاب سرويس‌هاي مبتني بر فضاهاي مجازي الكترونيك هستند. ازاين‌رو بانك شهر در اقدامي نوين طي سال‌هاي اخير توانست با تكيه‌بر شعار نوآوري در خدمت فعاليت خود را در اين عرضه آغاز و با ارائه خدمات متنوع در حوزه بانكداري تحولات زيادي را در سيستم بانكداري كشور به وجود آورد. مدير پروژه‌هاي پيشخوان‌هاي شهر نت بانك شهر بابيان اينكه در حال حاضر ?? شهر نت بانك شهر در شهر تهران وجود دارد افزود: از اين ?? شهر نت تنها ?? در سطح شهري تهران قرار دارند و شهر نت‌هاي شوش و برج ميلاد با رفع مشكلاتشان اصلاح شدند. محمدرضا جاويدي توضيح داد: پيشخوان‌هاي چندمنظوره شهرنت با اتكا به تكنولوژي‌هاي نوين نرم افزايي به‌صورت ?? ساعته بخشي از خدمات بانكي و ارزش‌افزوده را به مشتريان ارائه و فراهم كرده است.   *شهرنت هاي بانك شهر سد معبري براي شهروندان ايجاد نكردهمدير پروژه‌هاي پيشخوان‌هاي شهرنت با اشاره به اينكه براي احداثشهرنت هاي بانك شهر يك كميته فني بر انجام پروژه نظارت دارد اظهار داشت: برخي از رسانه‌ها مدعي بر اين شدن كه نصب شهرنت ها در سطح پياده‌روها سد معبر مي‌كند درحالي‌كه كميته خود بانك و شهرداري بر اين موضوع نظارت مي‌كنند. به گفته اين مسئول بانك شهر تفاهم‌نامه‌اي با نيروي انتظامي صورت داده و پليس تمامي شهرنت هاي پايتخت را ازلحاظ امنيتي ايمن كرده تا مشكلي براي شهروندان پيش نيايد. وي تصريح كرد: كيسك‌هاي شهرنت بانك شهر در ابعاد ?*? و برخي كمتر از نيم متر هستند و توانسته‌ايم از فضاي مرده پياده روها استفاده كافي براي شهري با تكنولوژي‌هاي روز را انجام داديم. جابري توضيح داد: بعد از ايرادات اعضاي شوراي شهر نسبت به ايجاد سد معبر توسط اين كيوسك‌ها، اقدام به بازبيني جانمايي اين كيوسك‌ها كرديم و كيوسك شعبه پاسداران حذف و كيوسك ميدان شوش و برج ميلاد نيز جانمايي‌اش جابه‌جا شد تا مشكل سد معبر و احتمال سد معبر رفع شود.*شهر نت‌ها بانك شهر كپي‌برداري از هيچ نمونه خارجي نيستمحمدرضا جاويدي با اشاره به اينكه كيوسك‌هاي بانك شهر در هيچ جاي دنيا وجود ندارد گفت: بانك شهر در ايجاد شهر نت‌ها سعي كرده آينده‌نگري كنيد حتي نمايندگان بانك‌هاي خارجي و معتبر اروپايي، كيوسك‌هاي بانك شهر در هيچ جاي دنيا وجود ندارد حتي يكي از مديران بانك‌هاي اروپايي به شوخي پس از بازديد از اين كيوسك‌ها عنوان كرد كه مي‌خواهد ايده ما را درخصوص شهر نت‌ها بدزدد! به گفته جاويدي سعي داريم با ارائه خدمات خاص نسبت به جذب مشتري بيشتر اقدام كنيم و دقت داشته باشيم تا مثل كشورهاي ديگر بتوانيم شعب بانكي را كمتر و نصب كيوسك‌هاي ?? ساعته اقدام كنيم.*سراي محله به كمك فرهنگ‌سازي و تبليغات شهرنت ها مي‌آيدرئيس مركز ارتباطات و روابط عمومي بانك شهر در پاسخ به سؤال خبرنگار خبرگزاري موج، مبني بر آموزش شهروندان و فرهنگ‌سازي اقشار مختلف جامعه توضيح داد: در ايام عيد نوروز شهرهاي اصفهان، تبريز، شيراز و مشهد بيشترين استقبال را از شهرنت هاي بانك شهر را داشتند و ما هم از فضاي تبليغات براي آگاهي سازي اذهان عمومي به نحو احسنت استفاده كرديم.

شهرنت شبكه اجتماعي خريد و فروش كالا و خدمات. شهرنت فروشگاهي به وسعت شهر شماست. در اپليكيشن شهرنت شما مي توانيد با توليد محتوا و به ازاي لايك و كامنت هاي دريافتي خود درآمد مستقيم ريالي داشته باشيد.

 

فرشاد فخيمي ياد آورشد: بانك شهر براي آموزش و اطلاع‌رساني‌هاي لازم را كرده ولي باز درصدد آموزش بيشتر هستيم تا تمام افراد جامعه با اين سيستم و تكنولوژي روز بانكي مطلع شوند، از همين رو در كيوسك‌هاي شهر نت سيستم واي فاي گذاشته بوديم تا مراجعه كنده با ورد به شهرنت ها بلوتوثرا فعال و برنامه آموزش را دانلود كند وي با اشاره به همكاري كه بانك شهر با شهرداري تهران قرار است انجام دهد؛ تصريح كرد: سرانه‌هاي محله براي آموزش به عموم مردم انتخاب‌شده‌اند تا از اين طريق آموزش از فضاي مجازي بانك شهر به مردم داده شود. به گفته اين مسئول بيشترين استقبال مردم در ماه رمضان و فصل گرم تابستان بالخصوص استان‌هاي جنوبي كشور بوده.*فعاليت ??? كيوسك شهر نت در سراسر كشورمدير پروژه پيشخوان‌هاي بانك شهر يادآور شد: تصور نكنيد كه بيشتر كيوسك‌ها در تهران است بلكه در شهرهايي همچون شيراز، گيلان، مازندران، اصفهان، تعداد كيوسك‌هاي شهر نت بيشتر از تهران است و ميزان رضايتمندي مردم نيز بيشتر است. جاويدي ادامه داد: براي ايجاد هر كيوسك، ??? تا ??? ميليون تومان اعتبار لازم است و اين در حالي است كه تنها در ?? كيوسك بانك شهر، خود بانك مستقر است و در فاز دوم نيز ?? دستگاه خود بانك ديگر كه عمليات افتتاح حساب و… را انجام مي‌دهند، به‌زودي نصب خواهد شد. مدير پروژه پيشخوان‌هاي بانك شهر اضافه كرد: مشتريان مي‌توانند بدون حضور در شعب بانك و از طريق مراجعه به اين كيوسك‌ها كه برخي به‌صورت ?? ساعته فعاليت دارند از خدماتي نظير:

  1. صدور آني كارت هديه
  2. دسترسي به خدمات اينترنتي بانك شهر
  3. خدمات مبتني بر كارت
  4. واريز وجه به‌حساب و ساير خدمات قابل‌ارائه بر روي خودپردازها استفاده كنند و در صورت بروز هرگونه مشكل در لحظه و ازطريق ارتباط صوتي / تصويري زنده با سامانه مركز تماس مشتريان اقدام به طرح سؤال و رفع مشكلات مربوطه كنند.

و همچنين از طريق دستگاه خود بانك(VTM) موجود در پيشخوان‌هاي شهرنت بانك شهر، اين امكان ميسر مي‌گردد تا مشتري به‌صورت آنلاين با رئيس شعبه مجازي در ارتباط باشد و درخواست‌هاي بانكي خود را به‌صورت غيرحضوري انجام دهد.

  1. افتتاح حساب و صدور كارت نقدي
  2. انتقال وجه بين سپرده‌ها و انتقال وجه بانكي
  3. اعلام مفقودي و مسدودي كارت
  4. صدور اينترنتي كارت هديه
  5. پرداخت اقساط تسهيلات بانك شهر
  6. مسدود كردن اينترنت بانك و همراه بانك
  7. انتقال وجه ساتنا
  8. انتقال وجه پايا
  9. صدور گواهي تمكن مالي
  10. صورتحساب فارسي و لاتين
  11. صدور ضمانت‌نامه بانكي، صدور واحدهاي سرمايه‌گذاري آرمان‌شهر

دانلود فيلم Remi Nobodys Boy 2018

۲۴ بازديد

دانلود فيلم Remi Nobodys Boy 2018

dmr3_z8.jpg

فيلم رمي پسر هيچكس ، فيلمي ماجرايي و خانوادگي محصول سال ???? به كارگرداني آنتوني بلوسيه مي باشد. پسربچه اي يتيم مجموعه اي از ماجراجويي هاي جالب را در طول سفرش در فرانسه با نوازنده اي دوره گرد ، سگ وفادار و ميمون وي تجربه مي كند و…

اطلاعات تكميلي فيلم Remi Nobodys Boy 2018 :

كارگردان : Antoine Blossier

نويسنده ها : Antoine Blossier , Hector Malot

بازيگران : Daniel Auteuil, Maleaume Paquin, Virginie Ledoyen

كشور : France | Belgium

زبان : French

تاريخ انتشار : ?? December 2018 (France)

شناخته شده به اسم : Remi, Nobody’s Boy

كمپاني سازنده : Jerico, TF1 Films Production, TF1 Studio

Box Office فيلم Remi Nobodys Boy 2018 :

Cumulative Worldwide Gross: $7,434,840

فيلم رمي پسر هيچكس به كارگرداني آنتونيه بلوسير در سال ???? ساخته شده است. اين فيلم محصول كشور فرانسه و در ژانر كمدي و خانوادگي مي‌باشد. در اين فيلم دانيال اتويل، ويرجينيا ليدوين، جاناتان زاكاي، لودويين سگنير، زويي بويل، Maleaume Paquin , ژاك پرن به هنرمندي پرداخته‌اند.

upnod